Rabat -10% na koszyk od 179 zł  Kod: TANIEJ_10   

Reklamacje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań, żeby wszystkie zakupy były udane. Może się jednak zdarzyć, że zakup nie spełni Twoich oczekiwań i postanowisz go zwrócić lub zgłosić reklamację. Na tej stronie znajdziesz informacje o tym w jaki sposób możesz zwrócić lub zareklamować produkt.

Zwroty

Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument, możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia doręczenia paczki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład jako pismo wysłane pocztą, wiadomość wysłana e-mailem lub podczas rozmowy telefonicznej):

Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą zwrotu przed upływem 30-dniowego terminu.

Polityka zwrotu dotyczy każdego:

Zwrot pieniędzy

W przypadku zwrotu towaru w terminie 30 dni (odstąpienia od umowy) zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdy przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Reklamacje

Jeżeli produkt, który zamówiłeś nie jest zgodny z umową, możesz złożyć reklamację w dowolnej wybranej przez siebie formie:

Składając reklamację opisz dokładnie na czym polega niezgodność towaru z umową.

Pamiętaj, aby nas poinformować o:

Możesz żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową. Możemy dokonać wymiany, gdy żądasz naprawy lub dokonać naprawy, gdy żądasz wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla nas. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla nas, możemy odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy po spełnieniu warunków określonych w przepisach.

Gdybyś miał pytania dotyczące procesu reklamacji, skontaktuj się z nami. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.