Cardio na masie

 25 października 2017, 13:33

Siema robicie cardio podczas okresu budowania masy mięsniowej? Jezeli tak to ile razy w tygodniu i po ile minut? Jaka jest to forma..bieżnia, rowerek(ma to wogole jakies znaczenie)?

 25 października 2017, 15:03

Jak najbardziej! ja jestem zwolennikiem robienia treningu aerobowego cały rok. Ja bedąc w okresie budowania masy mięsniowej robie 3 w tygodniu po 30min. Forma tak naprawdę nie ma większego znaczenia. Wiem ze to zabrzmi bardzo abstrakcyjnie ale wybierz urządzenie na którym będzie Ci to sprawiać chociaz odrobine przyjemności.

 25 października 2017, 17:35

Ja również jestem zwolennikiem robienia cardio przez cały rok :-) Nawet nie chodzi tutaj o kwestie okresu po prostu podczas mocnego treningu siłowego serducho ostro dostaje po tyłku tak więc w celu uspokojenia tętna chociaż by warto wrzucić sobie cardio w każdym okresie czy to masa czy redukcja. 

Tak naprawdę to same plusy :-> 

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora