Chelat magnezu i biegunka

 17 października 2017, 13:08

Zawsze stosowalem cytrynian magnezu z fimy ostrovit (3tab na noc) ostatnio postanowilem sprobowac chelat z olimpa 2kap na noc i niestety od niego dostalem biegunki, odstawilem produkt i problem znikl. Sprobowalem wiec raz jeszcze i zmniejszylem na 1kap i znowu biegunka wrocila:(

Czym to moze byc spowodowane bo po cytrynianie nie mialem takiego problemu:(czy ten chelat tak na mnie moze dzialac?

A moze nie nadaje sie na noc? Co myslicie.

 17 października 2017, 13:30

Szczerze mówiąc nie spotkałem się jeszcze nigdy z takim przypadkiem, aby obojętnie jaka forma magnezu powodowała biegunkę.

Jest to możliwe przy bardzo dużych dawkach, jednak w Olimpie są one raczej standardowe i nie powinny wywoływać takich reakcji organizmu.

Wróć do cytrynianiu skoro nie było takiego problemu, a ta forma maganzu jest najlepiej wchłanialna z suplementów dostępnych w sklepach.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora