Clenburexin i ból brzucha

 17 października 2017, 12:43

Ostatnio zakupilem ten spalacz bo mial dobre opinie. Dzis wziolem pierwszy raz 2kap. przed sniadaniem i po parunastu minutach doslownie rozbolal mnie brzuch:(poczulem ogromne palace plomienie w zoladku-popilem duza iloscia wody tak jak wskazywal producent jednak nic nie pomoglo:(palacy efek utrzymywal sie dosc dlugo a ustapil po dwoch godzinach:(

Co mam teraz zrobic powinienem wziac dzis jeszcze 2kap. przed treningiem ale boje sie, ze ten bol znowu wroci:(Czym to moze byc spowodowane?powinienem to odstawic?Ktos mial podobnie?Pomozcie prosze.

 17 października 2017, 13:22

Na 99 procent bóle i palenie w żołądku spowodował pierz kajeński i czarny które są w składzie tego spalacza.

Możliwe, że masz jakieś problemy żołądkowe (np. reflux), więc na Twoim miejscu przebadałbym się pod tym kątem.

Ewentualnie spróbuj brać po posiłku, bądź przed treningiem, gdzie już będziesz po kilku posiłkach.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora