Co jeść przed porannym treningiem?

 21 września 2017, 21:20

Witam. Od jakiegoś czasu trenują rano przez wzgląd na pracę, którą zaczynam około 9:00.  Próbuję różnych sposobów ale nie mogę trafić z tym co mam jeść.

Macie jakieś patenty, które możecie zaproponować? Chętnię przetestuję coś nowego. Mam nadzieję, że w końcu znajdę złoty środek i poranne treningi nie będą udręką tylko przyjemnością.

 22 września 2017, 17:16

Kiedyś również miałem ten sam problem. Kilka lat temu jadłem klasycznie jakieś płatki z odżywką. Niestety to nie był dobry pomysł ze względu na wzdęcia i uczucie ciężkości na treningu.

Następny sposób na jaki zmieniłem to była kawa połączona z białkiem i jakimś tłuszczem (olej mct, masło klarowane). Trenowałem po takim śniadaniu kilka lat.

Teraz zauważyłem natomiast, że najlepiej mi się trenuje bez żadnego posiłku. Zalecam przy takim systemie zjadanie większej kolacji aby rano była energia na treningu.

 29 września 2017, 15:57

Węglowadnów rano nie jem juz naprawde bardzo długo więc tą opcję również odradzam. U mnie to wygląda klasycznie czy trenuje czy nie trenuje z samego na śniadanie zawsze są to jajka czyli białkowo tłuszczowe. Jezeli mam zaplanowany trening rano to dzień wczesniej w ostatnim posiłku dokladam wiekszą ilość węglowadanów. Dodatkowo rano do jajecznicy sypie troszkę wiecej soli himalajaskiej i braku pompy nie ma mowy/

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora