🦇 -13% RABATU    kod: HALLOWEEN   Do 1 listopada

Ćwiczenia do upadłego

 6 marca 2018, 11:01

Witam mam pytanie staram sie poprawnie wykonywac technicznie cwiczenia a jak robie np. klatke piersiowa to zrobilem 21 serii a nie 16 i bylem dopiero zmeczony. Robilem cwiczenia az mi cala klatka drzala. czy mialem dalej robic czy przestac , nie mialem juz duzo sily. po drugie to co mam zrobic bo np. jak robie wyciskanie sztangi to jakos sie boje na maksa ze na mnie spadnie a nie mam zadnej osoby obok siebie bo nie mam takiej mozliwosci ...

 6 marca 2018, 11:19

Witaj objętość treningową masz niczym zawodowiec z kilkunastoletnim stażem. Twój organizm nie jest kompletnie przyzwyczajony do takiego wysiłku. To tak jakbyś wskoczył do głębokiej wody, a ledwo co nauczyłeś się pływać. W taki sposób szybko możesz przeciążyć swój organizm i pamiętaj, że wcale twoja klatka szybciej nie urośnie. Z tego co napisałeś wynika, że nie znasz jeszcze dobrze swojego organizmu i dopiero poznajesz swoje możliwości. Wyciągnij z tej sesji treningowej takie wnioski, że ciężar, który zakładałeś był za mały i powinieneś następnym razem wrzucić taki żeby zredukować liczbę serii maksymalnie do 12 tj. 3 ćwiczenia po 4 serie bądź 4 ćwiczenia po 3 serie. Pamiętaj także o solidnym rozciąganiu klatki piersiowej po treningu...

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora