🦇 -13% RABATU    kod: HALLOWEEN    Do 1 listopada

Cwiczenia na pośladki

 13 grudnia 2017, 10:47

W koncu namówiłem swoją dziewczynę, do wspolnego chodzenia na siłownie. Wiadomo z góry usłyszałem ze nie chce wyglądać jak facet i ze nie chce rozbudowac masy mięśniowej. Zalezy jej na jędrnych i zgrabnych pośladkach(podoba mi sie ten pomysł) jako ze jestem zielony w tym temacie, mozecie podpowiedzieć mi jakieś fajne ćwiczenia?

 13 grudnia 2017, 11:07

Mozesz ją uspokoić, że masy mięsniowej tak łatwo nie uda sie zbudować i kobiety naprawde muszą sie bardzo postarać o każdy gram mięsnia. Co do ćwiczen na pośladki podam Ci kilka myślę ze jest bardzo ciekawy zestaw ćwiczeń:

Dynamiczne unoszenie nogi do tyłu z linką wyciągu dolnego 4 serie 12-15 powtórzeń

Przysiady w wersji sumo 4 serie 12-15 powtórzeń

Wykroki po skosie do tyłu 4 serie 12- 15 powtórzeń

Martwy ciąg na jednej nodze 4 serie 12-15 powtórzeń

Przysiady bułgarskie 4 serie 12-15 powtórzeń

 13 grudnia 2017, 23:05

No i jako podstawę widziałbym tu bardzo popularne ćwiczenie ostatnio : Hip Trust.

Opis wykonania znajdziesz w internecie i jak dla mnie z przysiadem bułgarskim to najlepsze ćwiczenie na pośladki dla kobiet i mężczyzn.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora