Odzież -20% taniej! 🎅 Kod: MIKOLAJKI    SPRAWDŹ!  

Dieta ketogeniczna

 8 marca 2018, 11:18

Witam! Jestem w koncowej fazie redukcji (ok 9% tkanki tłuszczowej) Moje pytanie - czy dieta ketogeniczna jest w tym momencie dobrym rozwiazaniem? urlop za 1,5 tyg wiec zalezy mi na szybkim efekcie, zarys miesni juz widac, szczegolnie gorna partia, dolna slabiej widoczna z uwagi na niewielka ilosc tkanki tluszczowej. Trening silowy i cardio 3 razy w tyg, poza tym rower codziennie ok 20km. Czy podczas stosowanie tej diety nie "przypale" miesni.

 8 marca 2018, 12:26

Dieta ketogeniczna może być bardzo dobrym rozwiązaniem w Twoim przypadku. Charakteryzuje się tym, że świetnie sprawdza się na końcówce redukcji, nie można jej stosować zbyt długo, daje dobre efekty w postaci utraty tkanki tłuszczowej oraz wody, a z racji na duże ilości przyjmowanego białka chroni tkankę mięśniową przed przepalaniem. Proponowałbym Ci spróbować przez 5 dni spożywać posiłki zgodnie z wytycznymi diety ketogennej, nastepnie w 6 dniu przeprowadzić doładowanie węglowodanami, a od 7 dnia powrócić do diety ketogennej i po kolejnych 5 dniach zrobic doładowanie węglami, po czym powrocić do zbilansowanej diety. Co do treningu 20km rowerkiem codziennie zostaje + w ramach treningu siłowego zrób sobie trening depletion czyli trening umożliwiający dopalenie glikogenu mięśniowego. Polega to na tym, że trenujesz na każdej sesji całe ciało w zakresie 8-10 serii po 16-20powt na duze grupy (klatka plecy barki nogi) oraz 6-8 serii na małe grupy (biceps triceps) Wymaga to doboru odpowiedniego ciężaru i poświecenia troszkę wiecej czasu niż zwykle, aczkolwiek warto się poświecić dla efektu końcowego. Bardzo ważną rzeczą jest kwestia spożywania dużych ilości płynów, więc przygotuj się na te 4-5 litrów dziennie.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora