HAPPY HOURS -20% rabatu na wszystko!    HOUR20    do godziny 16:00

Dobrze ułożony trening?

 18 maja 2018, 11:06

Witam. Chciałbym się zapytać czy trening FBW który sam pierwszy raz ułożyłem jest dobrze ułożony. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :) Poniedziałek: Ćwiczenie Partia: Serie Powtórzenia Przysiady z Gryfem Uda 4 12-10-8-6 Wyciskanie gryfu Klata 5 14-12-10-8 ławka pozioma Wiosłowanie Plecy 4 12-10-8-6 Uginanie ramion Biceps 4 12-10-8-6 stojąc Wyciskanie francuskie Triceps 4 12-10-8-6 leżąc Deska Brzuch 3 30s Wypychanie nóg ku Brzuch 3 15 górze Środa Wykroki z gryfem na Uda 4 12-10-8-6 plecach Martwy Ciąg Plecy 4 12-10-8-6 Wyciskanie hantli Barki 4 12-10-8-6 siedząc Wspięcia na palce Łydki 4 12-10-8-6 z gryfem na plecach Szrugsy Kaptury 4 12-10-8-6 Rowerek Brzuch 3 12-10-8 Deska Brzuch 3 30 s Piątek Przysiady z gryfem Uda 4 12-10-8-6 z przodu Rozpiętki Klata 4 12-10-8-6 Unoszenie sztangielki Plecy 4 12-10-8-6 jednorącz Uginanie ramion z Biceps 4 12-10-8-6 hantlami uchwyt młotkowy Odwrotne pompki Triceps 4 12-10-8-6 Unoszenie nóg do Brzuch 3 15 pionu leżąc Deska Brzuch 3 30 s Unoszenie nóg ku Brzuch 3 15 górze

 18 maja 2018, 11:12

Ustalając plan treningowy, najpierw musisz określić CEL jaki chcesz osiągnąć. Patrząc na Twoją rozpiskę, wnioskuję, że jest to plan na hipertrofię mięśni czyli wzrost masy i siły. Jeśli tak - oceniam Plan jako bardzo dobry (ewentualnie dorzuciłbym jeszcze jedno ćwiczenia na barki). Plan jest oparty na ćwiczeniach z wolnym ciężarze, dużo jest w nim ćwiczeń wielostawowych - to bardzo dobrze. Trzymaj dietę i dorzuć cardio (najlepiej po treningu siłowym) na poprawę układu krążenia i metabolizmu. Powodzenia!

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora