🛒 -10% RABATU i 🚚 DARMOWA dostawa    kod: WDOMU10    Do 28 października

Dodatek masła orzechowego do owsianki na sniadanie

 22 grudnia 2017, 15:23

Odkad trenuje na silce sniadanie owsianka, bialeczko plus maslo orzechowe to moja podstawa do tego dodaje jeszczae banana i troche miodu. Wiem ze tluszcze rano nie sa wskazane więc czy maslo orzechowe jest na pewno dobrym pomysłem.

 22 grudnia 2017, 15:51

Ja jednak proponowałbym Ci sprobówac jesc sniadanie bialko tluszcz. Rano poziom kortyzolu jest podwyzszony a zjadając węgle dodaktowo go podnosisz. Węgle zostaw na reszte posiłkow i oczywiscie potreningowo. Twoja propozycja swietnie sprawdzi sie na drugi posiłek. I co do masła orzechowego z orzechow arachidowych ostatnio to temat dosc kotrowersyjny z uwagi na zawierające lektyny które sa toksyczne dla organizmu.

 28 grudnia 2017, 00:32

Hmm jedząc węgle podnosisz poziom kortzolu ciekawe :>
Masz na to jakieś badania które potwierdzą Twoją teorię :>?
Z tego co wiem organizm z racji stresu ma podniesiony poziom kortyzolu w momencie kiedy użytkownik Stasiu cały czas jest węgle na śniadanie sporym szokiem i nerwami dla niego będzie ich odstawienie z racji tego, że ciężko się w moment przestawć na takie coś. Więc z automatu w gre wchodzi stres który podnosi kortyzol i jednak to śniadanie białko-tłuszcz tak dobrze się nie sprawdza ;)
Moda się ostatnio straszna na te śniadanie b+t zrobiła ;->

Co do Twojej wypowiedzi jak najbardziej możesz ładować do śniadania masło orzechowe natomiast podpowiedzieć Ci mogę aby było one z trochę lepszych źródeł niżeli orzeszki ziemne które z orzechami nic wspólneg nie mają.
Z nerkowców czy migdałów będzie idealne :>

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora