Głód w godzinach nocnych

 25 kwietnia 2018, 10:51

Witam, od dawna wiadomo że nie wolno jadać przed snem, jednak co wtedy gdy stajemy się głodni o 22-23 i nie możemy usnąć? Warto pójść po twaróg lub jakieś inne źródło białka aby zaspokoić głód? Chcę przytyć, mam problemy ze zdrowiem i niedowage. . Do tej pory liczyłem kalorie, jednak od jutra mam zamiar rzucić je w kąt i zacząć jeść bez patrzenia na nie, wybierając rozsądne porcje i bazując na zdrowych i pełnowartościowych produktach...

 25 kwietnia 2018, 11:03

Witaj, Organizm potrzebuje posiłku przed snem ! W trakcie snu zachodzi wiele procesów regeneracyjnych, do których organizm potrzebuje energii. Jeść co popadnie... I teraz wracamy do punktu wyjścia. Zakładam, że większość to będą węglowodany i tłuszcze zatem gdzie odpowiednia ilość białka do wzrostu mięśni? Rzucasz liczenie kalorii, bo tak naprawdę nie widzisz efektów a wystarczy troszkę przeanalizować to co spożywasz i wszystko może zacząć się układać. Proponuję obserwować wagę i do twojego zapotrzebowania na utrzymanie wagi dodać 500 Kcal, jeśli waga nie ruszy w górę dodaj kolejne 300 Kcal i tak w kółko aż znajdziesz odpowiednią kaloryczność. Zwiększaj po prostu porcję posiłków, wiadomo przy twojej wadze mogą to być kalorie dla Ciebie nie do zjedzenia. Możesz w tej sytuacji podjadać jakieś pizze, kebaby, tłustsze dania ("domowe obiady). Pamiętaj tłuszcze mają być twoim przyjacielem (nienasycone), gdyż spowalniają metabolizm. Pozdrawiam

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora