Rabat -15% na odżywki!    Kod: 15MNIEJ  

Jak wrócić do treningu

 22 maja 2018, 12:01

Witam Bylem bardzo chory na grypę przez tydzien gdzie nie cwiczylem. Przez pierwsze dwa dni dosłownie nic nie jadlem i bylem w szpitalu z powodu odwodnienia, bolu i opornosci na leki przeciwgoraczkowe. Schodlem 3kg :( Przez cały tydzień bylem bardzo oslabiony i miałem goraczke. W tym tyg zaczynam trening 3x tyg FBW w kolejnym chce 3x tyg zrobić SPLIT a potem 4 x tyg wrocic do ciężkich treningów na mase

 22 maja 2018, 12:05

Pierwszy tydzień (ewentualnie dwa) zrób lekkie wprowadzenie do ciężarów. Ćwicz na ciężarach submaksymalnych lub na ciężarze własnego ciała. Stopniowo zwiększaj intensywność i objętość treningową. Obserwuj zmiany. Dużą uwagę zwróć na dietę, jedz racjonalnie i pełnowartościowo. Nie szalej nie, szarżuj. Ćwicz mądrze. wykonuj długą rozgrzewkę, dorzuć Cardio i dużo ćwiczeń wzmacniająco-stabilizujących. Po tak długiej przerwie i okresie bez treningowym organizm musi zaadoptować się do ćwiczeń. Na początku, przez pierwsze dwa tygodnie proponuję Ci FBW. Jeśli będziesz czuł się dobrze wróć do normalnego cyklu. Pozdrawiam

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora