-10%, 15% lub -20% rabatu na wszystko!    kod: 20RABAT    OSTATNI DZIEŃ PROMOCJI!

Jakie partie łączyć a jakich nie

 23 marca 2018, 11:03

Zauwazylem ze wiekszosc osob na silowni nie skupia treningu na jedna partie miesni i chcial bym wiedziec czy ja robie zle nie robiac tego samego. Moj trening wyglada nastepujaca: Dzien 1 - Klatka 4 cwiczenia po 3-4 serie Dzien 2 - Barki 4 cwiczenia po 3-4 serie Dzien 3 - Biceps 4 cwiczenia po 3-4 serie, Trieps 4 cwiczenia po 3-4 serie Dzien 4 - Plecy 4 cwiczenia po 3-4 serie Dzien 5 - Nogi 4 cwiczenia po 3-4 serie, Przedramie 4 cwiczenia po 3-4 serie. W miedzyczsie biegam i cwiczenia na brzuch. Chcialbym wiedziec czy nie robie bledu nie mieszajac roznych parti podczas treningu? Z gory dziekuje za pomoc.

 23 marca 2018, 12:07

Jest kilka wyjątków, których należy przestrzegać żeby nie doprowadzić do przemęczenia mięśni. Po pierwsze, z reguły nie ćwiczy się mięśni klatki i barków na tej samej sesji treningowej bądź dzień po dniu. Barki, a zwłaszcza przednie aktony, ciężko pracują na treningu klatki piersiowej dlatego ćwiczenie ich następnego dnia to duży błąd. Muszą się one zregenerować, a jeden dzień to za mało. Podobnie nie ćwiczy się bicepsów dzień przed bądź po treningu pleców i analogicznie triceps z klatką piersiową. Mając 5 dni do dyspozycji mógłbyś ćwiczyć jak poniżej: 1. Klatka piersiowa + brzuch 2. Plecy + Kaptury 3. Całe nogi 4. Barki + brzuch 5. Biceps + Triceps + Przedramiona Taki schemat treningowy daje ci czas na odpowiednią regenerację wszystkich grup mięśniowych

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora