-15% na wszystkie aminokwasy BCAA KOD: 15BCAA w dniach 23-30.09

Kreatyna i podciąganie

 12 października 2017, 13:08

Za miesiac mam egzamin, moim celem jest zwiekszenie ilosci podciagniec w jak najkrotszym czasie. Aktualnie stosuje kreatyne monohydrat, arginine oraz bcaa - bo tak mi doradzil trener na silowni. Od pewnego czasu zaczelo mnie zastanawiac czy ta kreatyna tak naprawde mi pomaga czy przeszkadza. Czy jest sens jej brania jezeli chodzi mi tylko o wytrzymalosc i o czas?

 12 października 2017, 17:26

Jak najbardziej ci pomoże:) tylko zamiast mono wziąłbym jabłczan (nie będzie zatrzymywał wody) a zamiast argininy to wybrałbym beta alaninę (typowy suplement na wytrzymałość) i bcaa jak najbardziej bym pozostawił.

 18 listopada 2017, 17:02

Zdecydowanie warto brać kreatyne i myślę że mono tutaj by nie wadziło bo kreatyna ma dać siłę co przełoży się na zwiększenie ilości powtórzeń. To zatrzymywanie wody to tylko efekt niewielkiego zatzrymywania wody między włóknami mięśnie (niemal nie zauważalny efekt).

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora