-15% na WSZYSTKIE SPALACZE KOD: FAT15 TYLKO W DNIACH 10.06-19.06.2019

Kreatyna na redukcji

 30 października 2017, 17:54

Czy warto brac kreatyne przy redukowaniu tkanki tluszcowej, jezeli tak to po co i jaka (myslalem o cm3) i ile gram dziennie czy normalnie 10g czy na redukcji tniemy rowniez i kreatyne?

 30 października 2017, 23:18

Moim zdaniem jak najbardziej mozna stosować. W tym wypadku będzie pozwalała zatrzymać siłe i wplynie również na utrzymanie wytrzymałości mięsniowej w trakcie treningu.

Dodatkowow będzie skutecznym antykatabolikiem. Jeżeli obawiasz się efektu magazynowania wody to CM3 lub mieszanki bez monohydratu spokojnie dadzą radę.

 2 listopada 2017, 13:42

Kreatyna jak dla mnie, to suplement numer jeden na redukcji.

Aby zachować jak najwięcej masy mięśniowej, musi zostać zachowana siła, a kreatyna pozwala Ci ją utrzymać na wysokim poziomie.

Dodatkowo w jakiś sposób działa antykatabolicznie, no i wspomaga wytrzymałość, więc regeneracja również będzie lepsza.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora