🔥 Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: 15PROMO  

Maraton

 28 stycznia 2019, 16:31

Właśnie zakończyłem okres przygotowawczy do półmaratonu i rozpoczynam trening maratoński. Jednocześnie chciałbym wrócić do regularnych treningów na siłowni. Trening biegowy wykonuje w każdy wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę. W pozostałe dni chciałbym uczeszczać na siłownie i delikatnie basen. Czy z racji na częste treningi biegowe oraz sporadyczne wypady rowerowe, mogę pominąć lub w jakiś sposób odciążyć nogi?

 28 stycznia 2019, 17:05

Mięśnie nóg, szczególnie w przypadku podjęcia treningu maratońskiego powinieneś trenować za pomocą elementów siły biegowej, czyli poprzez realizację podbiegów, skipów, podskoków, czy wieloskoków. Dodatkowo w Twoim programie na siłowni śmiało możesz skupić się na ćwiczeniach ze sztangą w postaci półprzysiadów, wspięć na palce, czy ćwiczeń na skakance. To w zupełności wystarczy.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora