Mrożone owoce

 6 sierpnia 2018, 10:26

Witam mam pytanko odnośnie mrozonych owoców podczas redukcji? Co o tym myslicie wycinacie cukry do zera czy jednak na taką mała przyjemnosc mozna sobie jeszcze pozwolic? Dodam ze chodzi mi bardziej o poczatki gdzie przestawienie na zupelnie czysta michę moze byc cięzkie?

 6 sierpnia 2018, 10:33

Jasne że tak mrozone truskawki to tylko 30kcal w 100g i ok 4,5g węgli wiec nie zrobi Ci to żadnej szkody, maliny to samo ok 50kcal. Więc smiało mozesz wrzucic je do diety nawet redukcyjnej upewnji sie tylko czytając skład ze 100% to owoce bez zadnych dodatków i ulepszaczy bo czasami tak sie zdarza w mrożonkach ze producent lubi sobie cos dorzucić.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora