Paski czy haki

 17 października 2017, 13:41

Co się lepiej sprawdzi na treningu pod względem utrzymania chwytu ?

Od zawsze używałem pasków, jednak bardzo często chwyt jednak puszczał przy większych ciężarach, więc może haki lepiej się sprawdzą pod tym kątem ?

 17 października 2017, 17:55

Kwestia wygody, ja osobiscie używam pasków. Kiedys mialem okazje używac haków i były wg bardzo nie wygodnie(wbijały sie i był dyskomfort podczas treningu). A do puszczania pasków jak dobrze zawiążesz to nie ma takiej opcji mi przy 230kg  nigdy sie nie zerwały więc kwestia wprawy w dobrym wiązaniu.

 22 października 2017, 20:02

Ja bym w sumie najpierw zadał pytanie do jakich ciężarów tych paskó czy haków chcesz stosować. Rozumiem używanie dodatkó przy ciężarach o których pisze Łukasz gdzie ten chwyt faktycznie może odstawać. Natomiast przy niższych ciężarach warto było by się zainteresować ćwiczeniami które takowy chwyt wzmacniają. Dodanie ich do swojego planu to dosłownie kilka minut a jeżli sumiennie i cyklicznie będziesz takowe wykonywał to jestem pewien iż paski nie będą Ci potrzebne. 

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora