Rabat -15% na odżywki!    Kod: 15MNIEJ  

Plan treningowy-2 opcje

 21 maja 2018, 12:36

Jestem na redukcji i mysle nad dwoma planami trening silowy 5 x tyg plus 30 min aerobow do tego. W tym 2 dni restu ,w jeden dzien jakis rower basen wleci. A drugi wolne calkowicie. Lub trenig silowy 4 x tyg plus aeroby w tym 2 godz biegania i dwie sesje po silowym orbitrka 30 min. Lecialem kiedys na planie 5x tyg silowy i swietnie sie czulem. Ten dzien wolnego z basenem rowerem duzo mi dawal. A tak biegajac z bcaa po silowym tluszcz zleci szybciej. Moze ktos podpowie w sumie na redukcji lepiej wiecej silowego robic bo jak wiadomo poprawia metabolizm ale czy te bieganie po oczywiscie z bcaa nie stanie na przeszkodzie redukcji?

 21 maja 2018, 12:53

Witam, zacznijmy od diety. Skoro jesteś na redukcji Twoje posiłki muszą być zbilansowane wraz z deficytem kalorycznym. Za rekompozycję naszego ciała odpowiedzialna jest głównie DIETA. Co do treningu: Najefektywniejszym połączeniem jest trening siłowy i aerobowy. Te dwa rodzaje treningów muszą znaleźć się w twoim planie treningowym. Nie napisałaś jaki jest Twój staż treningowy oraz jak wyglądają Twoje treningi siłowe. Jeśli jednak jesteś osobą dosyć zaawansowaną - trening 5 razy w tygodniu jest jak najbardziej OK. Oba Twoje pomysły są dobrym rozwiązaniem. Zwróć uwagę, żeby cały trening nie przekraczał 90 min. Co do kardio - 2 razy w tygodniu, po lżejszym treningu siłowym lub jako osobną jednostkę treningową zastosuj interwały. Podczas tego rodzaju ćwiczeń spalamy mnóstwo kalorii oraz znacznie podkręcamy metabolizm.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora