Zimowy rabat 🧊 -15% na wszystko!    Kod: MORSOWAŁEM  

Plan treningowy pod boks

 2 lutego 2018, 10:23

Witam! Rozpoczynam przygodę z boksem (3x w tyg - pn, śr, pt) i chiałbym do tego dorzucić treningi na siłowni (2 max 3 razy w tyg). Jaki polecacie plan treningowy, aby uzyskać atletyczną sylwetkę, być szybkim i silnym? Dodam, że moim priorytetem w aktywności  jest boks, lecz poprawa szybkości, siły i dynamiki jest dla mnie również bardzo ważna. Pozdrawiam.

 7 lutego 2018, 14:07

Podbijam pytanie. Macie jakieś pomysły na treningi na siłowni dla początkującego boksera?

 8 lutego 2018, 15:19

Dość ciekawe pytanie, równie byłbym zainteresowany odpowiedzią kogoś kto to ogarnia.

Mam zamiar ruszyć od Marca na treningi boksu, ale równie trenować siłke 3x w tygodniu.

Czekam z niecierpliwością na odpowiedź, będę śledzić.

 14 lutego 2018, 08:34

Hello,  jakieś ciekawe pomysły?  Czekam i czekam na odpowiedź, a tu cisza...

 14 lutego 2018, 10:58

Jeśli chodzi o połączenie boksu i treningu na siłowni. Ja bym proponował siłownie 2-3 razy w tygodniu, jesli chodzi o sam trening myslę ze najlepszym rozwiązaniem będzie Full Body Workout. 2-3 ćwiczenia na duże partie mięsniowe(klata, plecy,nogi) a na małe takie jak barki i łapy po jednym max dwa ćwiczenia. Samo wykonywanie ćwiczeneń powinno być raczej dynamiczne szybkie ruchy, krótkie przerwy między seriami bo tak naprawde nie zależy Wam przecież na budowaniu sylwetki a właśnie na motoryce, dynamice i wytrzymałości.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora