🛒 -10% RABATU i 🚚 DARMOWA dostawa    kod: WDOMU10    Do 28 października

Przygotowania do maratonu a trening siłowy

 20 lutego 2018, 12:55

Właśnie zakończyłem okres przygotowawczy do półmaratonu i rozpoczynam trening maratoński. Jednocześnie chciałbym wrócić do regularnych treningów na siłowni. Trening biegowy wykonuje w każdy wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę. W pozostałe dni chciałbym uczeszczać na siłownie i delikatnie basen. Czy z racji na częste treningi biegowe oraz sporadyczne wypady rowerowe, mogę pominąć lub w jakiś sposób odciążyć nogi?

 20 lutego 2018, 13:09

Mięśnie nóg, szczególnie w przypadku podjęcia treningu maratońskiego powinieneś trenować za pomocą elementów siły biegowej, czyli poprzez realizację podbiegów, skipów, podskoków, czy wieloskoków. Dodatkowo w Twoim programie na siłowni śmiało możesz skupić się na ćwiczeniach ze sztangą w postaci półprzysiadów, wspięć na palce, czy ćwiczeń na skakance. To w zupełności wystarczy.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora