BLACK FRIDAY❗ Rabat -20% na wszystko! Kod: BF20  

Push pull ilosc serii i powtórzeń

 29 maja 2018, 13:51

Witam czy trening pull push leg można wykonywać według swego uznania ilość serii i ćwiczeń na daną partię ciała tzn np na klatkę 4 ćwiczenia po 2 serie.Czy na barki np wyciskanie żołnierskie musi być na stojąco czy nie obciążając kręgosłupa na siedząco .To nowość dla mnie ten trening a porad w necie jak i co jest tyle co grzybów po deszczu.Pozdrawiam

 29 maja 2018, 13:52

Trening Push Pull to bardzo dobry system treningowy. Bardzo dobrze sprawdza się podczas budowania masy mięśniowej. Dzięki temu systemowi bardzo fajnie wychodzi trening siły, podczas którego ćwiczymy na niemal maksymalnych ciężarach w zakresie powtórzeń 1-5. Push Pull to również doskonały system na hipertrofię mięśniową. Wówczas trenujemy na ciężarami submaksymalnymi w zakresie powtórzeń 8-16. Co do wyciskania żołnierskiego bardzo dobrze wykonywać je zarówno stojąc jak i siedząc. Podczas tego pierwszego rozwiązania, pamiętaj o mocnym spięciu brzucha oraz dopięciu pośladków. Jeśli boisz się o swój kręgosłup przed treningiem, jako cześć wstępną, wykonuj ćwiczenia izometryczne i stabilizujące kręgosłupa. Dzięki temu fajnie wzmocnisz, przygotujesz go do treningu oraz unikniesz kontuzji.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora