Siła

 6 października 2017, 17:10

Aktualnie pracuje nad poprawą swojej siły na treningu. Jakieś efekty są bo udało się ją zwiększyć srednio o 10kg ale chciał bym poprawić ją jeszcze bardziej.

Znacie jakieś ćwiczenia albo programy treningowe, które można do tego zastosować?

 10 października 2017, 13:00

Bardzo fajnym programem treningowym poprawiającym siłe jest 5x5. Wykonujemy go przez okres 6-9 tygodni, w którym wyrózniamy 4-6 tygodni fazy przygotowawczej oraz 3 tygodni fazy szczytu. W skrócie plan ten zakłada wykonywanie 5 ćwiczen po 5serii więc na początku trzeba dobrac cięzar tak aby móc wykonac zalozone serie i powtórzenia, w kolejnych tygodniach stopniowo zwiększać cieżar.  I tak ma wyglądac faza przygotowawcza 4-6 tyg, w drugiej fazie zmniejsz ilosc cwiczen i powtórzeń do 3x3(wiadomo tutaj znowu zwiekszamy cieżar) i tak przez dwa tygodnie, a w ostatnim tygodniu zmniejszamy po raz kolejny ilość powtórzeń do nawet jednego na serie co tam idzie próbujemy pobić swoje rekordy.  Jesli chodzi o rozpiskę ćwiczeń wygoogluj a znajdziesz tego bardzo duzo. Pozdrawiam

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora