Śniadanie kulturysty

 29 września 2017, 21:53

Napiszcie proszę co jecie na śniadanie.

 30 września 2017, 12:00

Od dłuższego czasu czyli prawei 3 lata codziennie na śniadanie spożywam coś o wysokiej zawartości tłuszczu oraz białka. Przykładowe śniadania wyglądaja u mnie tak:

  • omlet z 4-5jajek z dodatkiem odżywki oraz masła orzechowego
  • indyk + orzechy(migdały)
  • odżywka białkowa połączona z kawą oraz orzechami
  • czasami wpadnie jakaś jajecznica z serem na maśle lub z tłustą kiełbasą

Testowałem już śniadania węglowodanowo białkowe i wiem, że akurat dla mnie nie jest to dobre rozwiązanie.

 30 września 2017, 17:06

U mnie wygląda to identycznie od bardzo dawna śniadanie to u mnie białkowo tłuszczowy posiłek i jest nic innego jak jajka w różnej postaci. Najczęściej oczywiście jest to jajecznica, jak mam więcej czasu to wtedy gotowane na twardo. Do tego trochę warzyw tak jak pomidor, do jajecznicy szczypiorek i tak można zaczynać dzień. 

Węglowodany rano u mnie tez nie zdawały rezultatu cały dzień chodziłem wydety, ogólny brak apetytu a po śniadaniu to najchętniej bym się położył spać więc każdemu polecam spróbować takie śniadanie wiadomo że nie muszą być to jajka. Jak jesteś fanem słodkiego rano bo wiele osób też tak ma zawsze można zrobić sobie coś Ala pudding z odżywki białkowej i masła orzechowego 

 3 października 2017, 11:10

Ja jestem jednak zwolennikiem starego dobrego kulturystycznego sniadanka rodem z USA jak ogladałem Ronniego Colemana czy jay cutlera oni zawsze na sniadanko wcinali owsianke i białka jaj. Ja robie tak samo a te wszystkie bialkowo tluszczowe posilki i placze ze mi nie dobrze, ze mi ciezko to wymowki wydeło brzuch? kup sobie espumisan i wszystko bedzie ok! nie wiem jak mozna zacząc dzien bez węgli a tym bardziej isc na trening

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora