Split 3dniowy

 10 sierpnia 2018, 13:26

Witam. Czy dobrym rozwiązaniem jest Split 3 dniowy zamiast 4 dniowego?z uwagi na brak czasu ćwiczeń trzy razy w tygodniu. Czy można rozłożyć partie tak: KLATKA,BARKI, TRICEPS. PLECY,BICEPS.NOGI. Plecy w 16 seriach, nogi,barki, klatka w 12seriach, biceps,triceps w 8 seriach.

 10 sierpnia 2018, 13:28

Moim zdaniem jeżeli koniecznie chcesz trenować SPLIT-em, to lepiej będzie nie łączyć dużych partii na jednym treningu. Proponuję następujący schemat: klatka + barki nogi plecy + ramiona Nie rozumiem czemu plecy chcesz bardziej katować niż nogi? Stanowią one pona 60% wszystkich mięśni w naszym organizmie i to one są w stanie a jednocześnie powinny być bardzo mocno stymulowane aby urosnąć. Porponuję po: 16 serii roboczych na nogi i plecy 12 serii na klatkę i barki 10 serii na biceps i triceps. Pozdrawiam

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora