Rabat -15% na odżywki!    Kod: 15MNIEJ  

Superserie

 23 marca 2018, 16:34

Witam, chciałbym zacząć trening oparty o superserie. Jednak zależy mi, aby następująco połączyć partie mięśniowe: plecy-biceps, klatka-triceps, czworogłowe-przedramiona, dwugłowe-barki Czy mogę liczyć na zasugerowanie najlepszego zestawu ćwiczeń pod każdą partię oraz sposobu treningu (ilość, intensywność)? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

 23 marca 2018, 17:01

Witaj. Nie wiem czy korzystanie w całości z treningu opartego na super seriach jest do końca dobrym rozwiązaniem. Zakładam, że Twoja masa mięśniowa jest już potężnie rozwinięta i chcesz podkreślić kształty mięśni, nie koniecznie zwiększając ich rozmiary? Wykonałbym minimalną korektę przy połączeniu grup mięśniowych, jeżeli jest taka możliwość. Plecy robiłbym z dwójkami, natomiast barki z bicepsem. Kolejne moje pytanie czy mają być to super serie czy serie łączone, bo nie wiem czy dostrzegasz różnicę? Najpierw chcesz robić jedną partię, a później drugą, czy chcesz obie te partie robić w seriach łączonych? Uzupełnij proszę te informacje i spróbujemy jakoś pomoc.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora