Rabat -15% na odżywki!    Kod: 15MNIEJ  

Suple a wypryski

 6 września 2018, 16:44

Od jakiegos czasu zaobserwowalem u siebie zwiekszona ilosc wypryskow na skorze (zwlaszcza plecy) czym to moze byc spowodowane? Aktulanie stosuje aakg+cytrulina, bcaa oraz białko whey czekoladowe. Czy ktorys z tych suplementow moze miec takie dzialanie? Czy ktorys odstawic?

 6 września 2018, 16:54

Przyczyn może być mnóstwo nie koniecznie związanych z suplami, trzeba by było przyjrzeć sie Twojej diecie i nie tylko. Z supli, które wymieniłes raczej żaden by nie miał takich skutków ubocznych jedynie nadmiar białka w diecie może powodować wypryski ale to musiałbys naprawde jeść go w bardzo dużych ilościach i chodzi tu raczej o białko z pożywienia. Dam ci pare wskazówek włącz do swojej suplementacji cynk 50mg dziennie, zacznji chodzić na solarium, jezeli spozywasz duzo białka to zredukuj tą ilość, dodaj wiekszą ilość warzyw do diety i dodtakowo jeszcze możesz pić rano na czczo wyciśnietą cytrynę z przegotowana wodą. Myśle ze powinno pomoc jezeli to problem leży gdzieś głębiej i trzeba było mu sie przyjrzeć indywidualnie.

 24 października 2018, 16:48

Cześć,

jestem nowy na forum. Od kilku lat prowadzę regularną suplementację i dietę. Obecnie trochę stanąłem z wynikami i zastanawiam się czy nie pójść "krok dalej" ale nie chce przesadzić. Od czego warto zacząć?  W sieci jest trochę stron sprzedających sterydy np https://najlepszekoksy.com/ 

Kontakt z nimi był bardzo dobry, udzielili porady itd. Co o tym sądzicie? Nie chciałbym jakiś niespodziewanych efektów ubocznych.

 29 października 2018, 13:07

Co prawda na tym forum raczej nie poruszamy tematu dopingu. Ale szczerze mówiąc raczej bym  nie ufał anonimowym osobom. Jesli chcesz wiecej informacji to napisz do mnie wiadomość prywatną postaram Ci sie rozsądnie doradzić

 1 stycznia 2019, 19:00

Co do wyprysków, to albo cynk faktycznie, albo jakiś suplement typowo pod takie problemy, albo już ostatecznie zostaje dermatolog. Najwazniejsze to poznać przyczynę problemu. Potem działać. Też jestem zdania, że białko może mieć jakiś wpływ na twój problem. Ale ważnej rzeczy nie podałeś, nie napisałeś ile masz lat. Może to po prostu problem okresu dojrzewania itp.

Co do sterydów, dużo jest grup na fb itp. Tutaj nie poruszajmy tego tematu :)

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora