Szybszy progres masowy

 7 lutego 2019, 14:44

Dzień dobry. Chciałbym przybrać na masie. Od kilku dni pije koktajle proteinowe, staram się zdrowo odżywiać. Co mógłbym dodać do diety aby przyspieszyc efekty. Czy mogę również zacząć ćwiczyć? Mam problemy z kręgosłupem. Dokładnie zwyrodnienie kręgosłupa. Jakie ćwiczenia mógłbym wykonywać?. Pozdrawiam serdecznie

 7 lutego 2019, 16:05

Podstawą obok dodatniego bilansu kcal podczas budowania masy mięśniowej jest właśnie trening siłowy. Bez bodźca w postaci treningu nie ma szans na to aby zbudować masę mieśniową. Jeżeli organizm nie ma potrzeby to nie będzie budował tkanki mięśniowej a całość nadwyżki odłoży się w postaci zbędnego tłuszczu. Polecam rozpoczęcie treningiem FBW 3x w tygodniu w zakresie powtórzeń 8-10 na każdą serię treningową. Pozdrawiam

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora