Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: 15TANIEJ  

Trening push/pull do oceny

 15 maja 2018, 11:52

poniedziałek (push) 1.pompki na poręczach(klatka) 2s 12-8 2.wyciskanie sztangi na płaskiej 2s 12-8 3. wyciskanie sztangi skos góra 2s 12-8 4.żołnierskie wyciskanie sztangi 3s 15-10 5.wznosy hantli w bok 2s 15-10 6.wyciskanie sztangi wąsko(czasami nachwyt czasami podchwyt) 2s 10-5 7.francuskie wyciskanie siedząc 2s 10-5 Wtorek(pull) 1.przysiady 4s 15-10 2.suwnica 2s 15-10 3.uginanie nóg na maszynie 2s 15-10 4.podciąganie na drążku 4s max 5.wiosłowanie hantlem 3s 15-10 6.uginanie przedramion ze sztangą prostą 2s 16-10 7.uginanie przedramion z hantlami siedząc młotki 2s 16-10 czwartek (push) 1.wyciskanie hantli skos góra 2s 12-8 2.wyciskanie sztangi na płasiej 2s 12-8 3.wyciskanie skos dół 2s 12-8 4.wyciskanie hantli na ławce siedząc 3s 15-10 5.wznosy hantli w przód 2s 15-10 6. pompki na poręczach (triceps) 2s 10-6 7. francuskie wyciskanie leżąc 2s 10-6 piątek (pull) 1.przysiady 4s 15-10 2.suwnica 2s 15-10 3.wiosłowanie sztangą 4s 15-10 4.wiosłowanie półsztangą 3s 15-10 5.podciąganie podchwytem 2s max 6.uginanie przedramion stojąc (młotki) 2s 16-10____ nie wiem czy nie dodać jednej serii rozpiętek do klatki _____mógłbym dodać raz na jakiś czas drop sety na klatke ? (klatka to priorytet)___ nie robie martwego ciągu bo dostałem kontuzji kręgosłupa, za jakiś miesiąc dopiero będe mógł go robić. PZDR

 15 maja 2018, 11:58

Witaj, trening HST polega na dniach push - pchania i pull - przyciągania. Trening ogólnie jest bardzo dobry lecz moim zdaniem zakres 6 powtórzeń na tricepsy, to bardzo mało, a dla odmiany biceps, aż 16 powtórzeń. W obydwu przypadkach zalecałbym Ci zakres powtórzeń 8-12. Jeżeli jest to trening na rozbudowę masy mięśniowej, to seria rozpiętek nic tu nie zmieni. Osobiście polecałbym Ci nie robić ćwiczeń na dół klatki, tylko zamienił je na górę. Dół zacznij robić dopiero jak klatka nabierze wypukłości - chyba że jest tam dziura. Zamiast dropsetu pomyślałbym nad serią przerywaną lub ekscentryczną. Wywoła większe uszkodzenia, co pozwoli na lepszy rozwój.

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora