BLACK FRIDAY❗ Rabat -20% na wszystko! Kod: BF20  

Wiórki kokosowe, migdały

 6 lipca 2018, 17:03

Często dodaje te produkty do owsianki, omleta (przynajmniej raz dziennie) w ilosci 5-10 g. Są one wysokokaloryczne jak i posiadają dużą zawartość tłuszczu, ale podobno dobrego. Czy ta ilość jest bezpieczna, aby nie spowodować nadmiaru tłuszczu w organiżmie, czy lepiej by było odstawić te produkty. Mogę zaznaczyć, ze nie staram się ani przybrać na masie, ani nie jestem na redukcji. Chcę utrzymać swoją wagę.

 6 lipca 2018, 17:11

Wiele osób, boi się wprowadzać orzechy, migdały czy też wiórki kokosowe do diety, ponieważ boi się, że przytyje z powodu ilości tłuszczy, jakie te produkty zawierają, tymczasem za odkładanie się tkanki tłuszczowej tak naprawdę odpowiedzialne są zjadane w nadmiarze węglowodany, zwłaszcza te proste

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora