Wyciskanie sztangi za głową

 10 listopada 2017, 17:52

Mam pytanko co do tego ćwiczenia bo jest ono dośc kontuzjogenne. Warto jest wykonywać? czy efekty jakie po nim można uzyskac są adekwatne do ryzyka kontuzji przy tym ćwiczeniu>?

 13 listopada 2017, 14:02

Dobrze wiem o czym mówisz sam kiedyś doznałem bardzo poważnej kontuzji przy tym ćwiczeniu. Prawie pół roku przerwy od treningów, a mimo wszystko uważam że warto wykonywac to ćwiczenie ale....sam do niego powróciłem niecały rok temu(nie wykonywałem go prawie 3lata) i moich obserwacji ćwiczenie to lepiej sie sprawdza gdy sie je wykonuje na suwnicy smitha, dużo mniejszym cięzarem skupiając sie przedewszystkim na ruchu ekscentrycznym i bardzo mocnym czuciu mięśniowym. Moim zdaniem jest bez sensu nałozenie sobie dużego cięzaru na wolnej sztandze i ledwo opuszczenie go do poziomu głowy więc tak jak napisałem mały cięzar, suwnica,czucie mięsniowe i wyciskanie za głowa jak najbardziej...

 

Odpowiedz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!
Po publikacji odpowiedź będzie zatwierdzana przez moderatora