Rabat na odżywki ❗ Rabat -15% Kod: WYCINKA15  

Cel jest coraz bliżej...

Cel jest coraz bliżej...

Witam ponownie,
Mamy dzisiaj środę, akurat wypadł mi dzień wolny od pracy, z raportami od podopiecznych jestem na bieżąco, więc wyjątkowo dzień bez większych obowiązków prócz zakupów, gotowania i oczywiście treningu.

Dzisiaj w planie był trening plecy ciężko/klatka lekko.
Wtedy kiedy dana partia wypada ciężko skupiam się na ćwiczeniach wielostawowych, z mniejszą
liczbą ćwiczeń izolowanych i mniejszą ilością powtórzeń.
Jeśli chodzi o partię która jest trenowana lekko to skupiam się na czuciu mięśniowym,
wolniejszych, ale i dokładniejszych ruchach i wykonuję większą liczbę powtórzeń.
Przejdźmy do dzisiejszego treningu:
Oznaczenie 2a, 2b itd. to seria łączona.
1. Wiosłowanie sztangą nachwytem- 5 x 10/8/6/6/6 + dropset.
2a. Podciąganie na drążku szeroko nachwytem- 5 x max.
2b. Wyciskanie hantli na skosie ujemnym- 5 x 12.
3a. Wiosłowanie na wyciągu dolnym do brzucha- 5 x 15/12/10/8/8.
3b. Rozpiętki na maszynie- 5 x 15.
4a. Ściąganie trójkąta do klatki- 4 x 15/12/10/10.
4b. Brama- 4 x 15.
Na koniec lekko brzuch i standardowo 20 minut intensywnego cardio (puls 160-170 :D).

Reszta dnia to już zasłużony odpoczynek.

Jeszcze co do mojej redukcji, wiec wszystko idzie zgodnie z planem, chociaż waga się bardzo
waha (ale to bardziej kwestia podaży płynów, gospodarki wodnej, ilości błonnika i warzyw)
więc na wagę nie patrzę wcale.
Za to w lustrze widzę bardzo dużą poprawę, sylwetka z dnia na dzień jest ostrzejsza, tłuszcz
zaczyna schodzić z opornych miejsc (u mnie to głównie dół brzucha, nogi).
Planowo redukcja potrwa do końca czerwca, także jeszcze siedem tygodni przede mną.
Kalorie i makro dalej na tym samym poziomie, aktywność także, więc póki co nic nie zmieniam.
A na koniec dnia najbardziej wyczekiwany posiłek i porcja witamin, minerałów, probiotyków.
Cel jest coraz bliżej...

Środa, 10 maja 2017

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Ładowanie baterii

Ładowanie baterii

Ten tydzień był dość intensywny,praktycznie każdy dzień w pracy, praca online z podopiecznymi,
codziennie trening siłowy i cardio...

Majówkowy rest ? Nie dla mnie !

Majówkowy rest ? Nie dla mnie !

U większości pewnie majówka była czasem na odpoczynek, jednak nie u mnie bowiem jestem w
początkowym etapie redukcji...

Cały dzień jedzenia!!

Cały dzień jedzenia!!

Dzisiaj chciał bym się z wami podzielić tym co aktualnie zjadam i opisać mniej więcej co to jest(czasami na zdjęciach nie widać:D)

Cardio na masie

Cardio na masie

Odwieczne pytanie, czy robić cardio podczas budowania masy mięśniowej, czy nie? Dla mnie odpowiedź jest tylko jedna...

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!