Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: WYCINKA15  

Drugi trening Push w tyg!

Drugi trening Push w tyg!

Siema!

Tak jak pisałem wcześniej nabieram nowej ochoty na treningi. Dzięki temu udało się w tym tygodniu zrobić 4 trening w tym druga sesję treningu Push:

  • rozpiętki w bramie 4x20(25kg)
  • wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x12(22kg)
  • pompki klasycznex15
  • wyciskanie hantli stojąc 4x12 (16kg)
  • prostowanie ramion na wyciągu 3x15(30kg

Dzisiaj wyjątkowo jak na mnie trochę dłużej pospałem bo do 6:30.... trening natomiast zaplanowany był na godzinę 8:00 i tak właśnie się rozpoczął.

Niestety w domu brak jedzenia spowodował, że posiłek po treningu był mocno kombinowany ale całkiem smaczny( w końcu coś innego)

Drugi trening Push w tyg!

Zaraz po siłowni szybko do pracy do godziny 18:00.

Plany na wieczór bogate więc zobaczymy jak to się wszystko skończy....

Jeżeli chodzi o jedzenie na resztę dnia to mam zamiar jeść w miarę czysto i klasycznie m niej więcej jak ostatnio::P

Drugi trening Push w tyg!

No może skusze się na jakieś parówki 100% bez konserwantów(takie małe odstępstwo).

Całe szczęście, że nie przygotowuję się aktualnie do żadnego sezonu startowego bo było by bardzo ciężko. Tym co natomiast aktualnie trzymają dietę na 100% życzę wytrwałości w dązeniu do wyznaczonego celu.

Pozdrawiam!

Sobota, 27 stycznia 2018

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Nogi i wszystko jasne!

Nogi i wszystko jasne!

W tym tygodniu udało się już zaliczyć trzy treningi czyli Push/Pull i teraz padło na nogi.
Po dobrze przespanej nocy nie było innej możliwości jak z wielką ochotą udać się na siłownie i mocno skatować nogi.

Dwa miesiące nie poszły na marne!!

Dwa miesiące nie poszły na marne!!

Dzisiaj chciałem się z wami podzielić wynikami mojej pracy nad szczególnym projektem metamorfozy przy którym miałem przyjemność pracować.


Pull... i anaboliczne parówki!

Pull... i anaboliczne parówki!

Dzisiaj trening rozpoczął się o godzinie 7:00. Ostatnio staram się trochę więcej czasu poświecać na regenerację dlatego śpię trochę dłużej niż zwykle.
Wtorek okazał się dniem treningu Pull czyli plecy, bok barków oraz biceps..

Drugi trening pleców

Drugi trening pleców

Tak jak pisałem we wcześniejszym wpisie plecy nadal będą trenowane dwa razy w tygodniu, bez zmian będzie to priorytet. Jeden trening tak jak czytaliście prosty, bez kombinowania, ciężkie ćwiczenia i duży ciężar. Za to drugi to...

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!