Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: WYCINKA15  

I znowu

I znowu

Tak, zgadza się drugi raz trening pleców, ale jak śledzicie mojego bloga to wiadomo, że to żadna nowość. Nie ma to jak dobrze zakończyć tydzień treningowy, a niewątpliwie u mnie nie ma słabych treningów pleców i tak samo było tym razem.

  • Podciąganie na drążku - 4 serie 10 powtórzeń
  • Wiosłowanie pół sztangą - 6 serii 8-15 powtórzeń
  • Ściąganie na maszynie typu Hammer - 4 serie 15-20 powtórzeń
  • Przyciąganie do klatki na wyciągu dolnym - 4 serie 10-12 powtórzeń
  • Wiosłowanie hantlem - 4 serie 8-12 powtórzeń
  • Szrugsy - 4 serie 15-20 powtórzeń
  • Wiosłowanie podchwytem - 4 serie 6-10 powtórzeń

I znowu

Na koniec oprócz porannego cardio, dorzuciłem 25 min spaceru pod górę, bo w weekend zapowiadała się konkretna nadwyżka kaloryczna, a zacząłem ją już po treningu, kiedy to miałem okazje pierwszy raz spróbować lodów tajskich i muszę przyznać, że są świetne - gorąco polecam!

I znowu

Niedziela, 29 lipca 2018

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Wesele

Wesele

Długo czekałem na ten weekend i choć nie jestem fanem tego typu imprez to z racji, że było to wesele bliskich znajomych wiedziałem, a raczej miałem nadzieje, że będzie zupełnie inaczej niż na weselach na jakich...

Gotowy do działania

Gotowy do działania

Wszystko co dobre szybko się kończy...tak samo było tym razem, urlop przeleciał w mgnieniu oka, ale również przyznaje, że wykorzystany...

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!