Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: WYCINKA15  

Proporcja

Proporcja

Estetyka i odpowiednie proporcje to jeden z najważniejszych aspektów budowania sylwetki, o którym nie można zapomnieć podczas budowania masy mięśniowej. Wiadomo każdy zawodnik ma partie dominujące, które potrzebują dużo mniejszego bodźca, ale wiadomo też, że nie trenuje się ich lekko. U mnie bez wątpienia jedną z tych partii są bicepsy.

Ostatnio wykonuje trening bicepsów razem z barkami w piątek trening wyglądał następująco:

Barki

  • Wyciskanie hantli na ławce - 3 serie 10-12 powtórzeń
  • Wznosy hantlami w bok - 3 serie 15-20 powtórzeń
  • Przyciąganie linki wyciągu górnego do czoła - 4 serie 15-20powtórzeń
  • Wznosy hantlami w przód - 3 serie 10 powtórzeń

Biceps

  • Uginanie hantlami stojąc - 3 serie 12-15 powtórzeń
  • Uginanie na modlitewniku sztangą łamana - 3 serie 12-15 powtórzeń
  • Uginanie młotkowe na linkach wyciągu dolnego - 3 serie 12-15 powtórzeń

Proporcja

Proporcja

Waga na ten moment to 94kg na czczo, więc stopniowo do góry, ostatnio też zmiany w diecie, ale o tym dokładniej w kolejnym wpisie.

Poniedziałek, 15 października 2018

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Progres

Progres

Dzisiejszy wpis chciałem zacząć od przedstawienia Wam mojego progresu, który zrobiłem na przełomie ostatnich 8 miesięcy. Przeglądając ostatnio zdjęcia z zeszłego roku trafiłem na fotkę z końcówki zeszłorocznej masy gdzie to ważyłem

Przyszedł czas zgrzeszyć!!

Przyszedł czas zgrzeszyć!!

Chwilę mnie nie było ale pewnie wiecie czemu? Praca, praca, w tym tygodniu okazało się, że dostałem jeszcze jeszcze do opracowania projekt treningowy na trzy miesiące...

Progres w martwym ciągu/aktualna forma

Progres w martwym ciągu/aktualna forma

Tradycyjnie już w weekend wypadł drugi trening pleców w tym tygodniu, a dokładniej rzecz biorąc martwe ciągi na których się skupiam jako jeden z priorytetów. Oczywiście dzień wcześniej ilość węglowodanów znacznie w górę, ale...

Pull... i anaboliczne parówki!

Pull... i anaboliczne parówki!

Dzisiaj trening rozpoczął się o godzinie 7:00. Ostatnio staram się trochę więcej czasu poświecać na regenerację dlatego śpię trochę dłużej niż zwykle.
Wtorek okazał się dniem treningu Pull czyli plecy, bok barków oraz biceps..

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!