Rabat na odżywki ❗ Rabat -15% Kod: WYCINKA15  

Trening siłowo wytrzymałościowy w przygotowaniu zawodnika MMA

Trening siłowo wytrzymałościowy w przygotowaniu zawodnika MMA

Witajcie. Ponieważ treningi weszły w okres przygotowań do mojej walki 26 sierpnia, idziemy pełną parą. Jednym z moich priorytetów jest przygotowanie siłowo-wytrzymałościowe.

Podam Wam przykładowy trening tego typu:

Rozgrzewka standardowa, obejmująca wszystkie stawy, mięśnie , układ oddechowy i nerwowy- biegi z przyspieszeniem, wymachy, krążenia itp.

Ponieważ dopiero zaczynamy przygotowania, trening główny składa się z 12 serii 3 minutowych, czego każda to 15 sekund lekko się ruszam, bądź odpoczywam, i 15 sekund jest „ogień”, i tak pełne 3 minuty. Przerwa między seriami to 40 sekund. Część główna treningu to 43 minuty. Potem robimy rozciąganie, i standardowe 70 minut mamy wypełnione(-: Jakie to serie w części głównej?

1.    Bieg bokserski na oponie ze zmienianymi handelkami

2.    Skakanka

3.    Tarcze bokserskie

4.    Bieg wokół Sali- 15 sekund luz i 15 sekund bieg sprintem w miejscu z kolanami wysoko

5.    Zarzuty, wymachy, wypychanie, krążenia i inne ćwiczenia z workami bułgarskimi

6.    Bieg jak w pkt 4

7.    Ćwiczenia z workami jak w pkt 5

8.    Bieg jak w pkt 4

9.    Wykroki wokół sali z workiem bułgarskim

10.    Bieg jak w pkt 4

11.    Wykroki jak pkt 9

12.    Bieg bokserski na oponie jak pkt 1

Uff, ostro było, ale to dopiero początek.

Trening siłowo wytrzymałościowy w przygotowaniu zawodnika MMA

Trening siłowo wytrzymałościowy w przygotowaniu zawodnika MMA

Trening siłowo wytrzymałościowy w przygotowaniu zawodnika MMA

Pozdrawiam, Sylwia „Mała” Juśkiewicz

Poniedziałek, 3 lipca 2017