-12% na BIAŁKA i KREATYNY!  - Kod:  FORMA12 

Białka Roślinne (sojowe, pszeniczne)

Białka roślinne, do których zaliczyć możemy białka sojowe czy pszeniczne, są świetnym uzupełnieniem diety w nieco inny aminogram niż białka pochodzenia zwierzęcego. Ten typ białek może być stosowany również przez wegetarian i wegan, zapewniając nie tylko wzrost beztłuszczowej masy mięśniowej, ale również szybszą regenerację mięśni. Niestety cechuje je troszkę niższa wartość biologiczna niż białka serwatki czy jaja.

Sortowanie: Nazwa Cena

Rekomendowane artykuły

Najlepsze źródła białka w diecie

Białko to niezaprzeczalnie jeden ze składników odżywczych, na który zwraca uwagę zdecydowana większość bywalców siłowni. Czym tak naprawdę jest? Jakie są najlepsze jego źródła? Odpowiedzi na te pytania i wiele innych znajdziecie w dalszej części artykułu.

Soja a testosteron - wyniki badań, bezpieczna ilość, korzyści

Soja w świecie sportu budzi wiele kontrowersji. Można przeczytać wiele opinii dotyczących jej negatywnego wpływu na męską gospodarkę hormonalną, ale jak wygląda to w rzeczywistości? Czy jest dla męzczyzn bezpieczna?

Dieta na rzeźbę - jakie produkty wybierać?

Po okresie świątecznej rozpusty, gdzie tak ochoczo sięgaliśmy po kolejny kawałek sernika przychodzi okres postanowień noworocznych. Jednym z częściej podejmowanych jest zmiana trybu życia na bardziej aktywny, prowadzący m.in do redukcji masy ciała. Jakie produkty najlepiej wybierać? Sprawdźmy.

Najlepsze źródła białka roślinnego

Podstawę żywienia większości sportowców stanowią produkty pochodzenia zwierzęcego, które przede wszystkim dostarczają znacznych ilości białka. Warto jednak poznać inne jego źródła, nie tylko jeśli bazujesz wyłącznie na produktach roślinnych, ale też jeśli chcesz wprowadzić do diety urozmaicenia.