Białka Roślinne (sojowe, pszeniczne)

Białka roślinne, do których zaliczyć możemy białka sojowe czy pszeniczne, są świetnym uzupełnieniem diety w nieco inny aminogram niż białka pochodzenia zwierzęcego. Ten typ białek może być stosowany również przez wegetarian i wegan, zapewniając nie tylko wzrost beztłuszczowej masy mięśniowej, ale również szybszą regenerację mięśni. Niestety cechuje je troszkę niższa wartość biologiczna niż białka serwatki czy jaja.

Sortowanie: Nazwa Cena

Rekomendowane artykuły

Najlepsze źródła białka roślinnego

Podstawę żywienia większości sportowców stanowią produkty pochodzenia zwierzęcego, które przede wszystkim dostarczają znacznych ilości białka. Warto jednak poznać inne jego źródła, nie tylko jeśli bazujesz wyłącznie na produktach roślinnych, ale też jeśli chcesz wprowadzić do diety urozmaicenia.

Kulturystyka i wegetarianizm - dieta, wskazówki, jadłospis

Jest to kolejny artykuł dotyczący wegetarianizmu w kulturystyce. Wątpliwości związane z tym zagadnieniem wyjaśniliśmy już wcześniej - teraz przyszła pora na praktyczne ujęcie tematu. Wskazówki dotyczące komponowania diety, przykładowy jadłospis...

Najlepsze białko

Odżywki białkowe to kategoria, która cieszy się zdecydowanie największą popularnością. Nie bez powodu - to proteiny stanowią podstawowy budulec mięśni. Ale czy suplementacja naprawdę jest konieczna? Którą formę białka wybrać dla siebie?

Wegetarianizm w kulturystyce - czy to się wyklucza?

Na przestrzeni ostatnich lat obserwuje się coraz większe zainteresowanie wegetarianizmem. O jego zaletach mówi się dużo, co sprawia że do "vege" przekonuje się wielu sportowców. Ale czy można odnosić sukcesy będąc na diecie bezmięsnej?