📦 Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: ZAMAWIAM15  

Martwy ciąg sumo

Martwy ciąg sumo

Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu "martwy ciąg sumo":

  • Czworogłowy uda
  • przywodziciele ud
  • mięśnie grzbietu

Zasady poprawnego wykonania ćwiczenia:

Ustawiamy uda poziomo do podłoża stając w rozkroku ze stopami skierowanymi do zewnątrz (kolana skierowane tak jak stopy). Łapiemy sztangę nachwytem lub chwytem naprzemiennym prowadząc ramiona po wewnętrznej stronie nóg. Wykonujemy wdech i napinamy mięśnie brzucha pilnując tego by plecy pozostały proste. Następnie prostujemy uda i plecy wykonując wydech w końcowej fazie ruchu, po czym wracamy do pozycji wyjściowej odstawiając sztangę na podłogę.

Uwagi:

Ćwiczenie wymaga dużej mobilności stawów biodrowych i odpowiedniego rozciągnięcia.


Środa, 22 lutego 2017

Ocena artykułu:

Ilość ocen: 1, średnia 5.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Martwy ciąg nie tylko dla pakerów

Martwy ciąg nie tylko dla pakerów

Choć kulturyści i ciężarowcy wykonują martwy ciąg od dziesięcioleci to wciąż budzi on wiele kontrowersji. Duże grono osób uważa go za najlepsze ćwiczenie budujące siłę i masę mięśniową. Z tego względu stanowi fundament...

Na te ćwiczenia musisz uważać

Na te ćwiczenia musisz uważać

Jakie jest najbardziej niebezpieczne ćwiczenie na siłowni? Pewnie wielu z Was odpowie, że martwy ciąg lub przysiad ze sztangą. Jednak w rzeczywistości istnieją ćwiczenia stanowiące dla nas większe zagrożenie, pomimo...

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!