Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: WYCINKA15  

Przysiad ze sztangą z przodu

Przysiad ze sztangą z przodu

Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu "Przysiad ze sztangą z przodu":

  • Czworogłowy uda
  • pośladkowe
  • przywodziciele
  • kulszowo-goleniowe

Zasady poprawnego wykonania ćwiczenia:

Sztangę opieramy na górnej części mięśni piersiowych i naramiennych, trzymając ją nachwytem. Aby zapobiec zsunięciu się sztangi w trakcie wykonywania ruchu należy skierować łokcie maksymalnie do góry. Zasada wykonania ruchu podobna jak w ćwiczeniu pierwszym.

Uwagi:

Wykonanie ćwiczenia ułatwi umieszczenie talerzy treningowych pod piętami.
Siły ściskające oddziałujące na kręgosłup są mniejsze niż w przypadku przysiadów ze sztangą na karku.


Środa, 22 lutego 2017

Ocena artykułu:

Ilość ocen: 1, średnia 5.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Ranking najlepszych spalaczy 2016 roku

Ranking najlepszych spalaczy 2016 roku

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy najnowszy ranking najlepszych spalaczy tłuszczu 2016 roku! Sprawdź, co wybierają inni, zobacz najnowsze trendy, poznaj wskazówki dotyczące zakupu i ciesz się idealnie wyrzeźbioną sylwetką!

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!