Zdrowe śniadanie w 5minut

Zdrowe śniadanie w 5minut

Śniadanie to najważniejszy lecz niestety bardzo często pomijany lub zaniedbywany posiłek w ciągu dnia. Brak czasu to chyba najczęstsze tłumaczenie, które jak się okazuje nie jest czymś "nie do przeskoczenia". Istnieje bowiem wiele prostych, a przede wszystkim szybkich sposobów na szybki oraz wartościowy start dnia. Zobaczcie sami!

1. Owsianka mocy

Składniki:

  • Płatki owsiane – 60 g
  • Nasiona chia / siemie lniane – 10 g
  • Odżywka białkowa – 30g np. 6Pak Nutrition Whey Isolate 700g
  • Gruszka / jabłko
  • Orzech włoski – 15g
  • Miód – 5g

Sposób przygotowania:

Jeszcze wieczorem wsyp płatki owsiane do miski wymieszane razem z chia/siemieniem i przykryj je zostawiając na noc oraz zalewając wodą. Następnie wymieszaj rano odżywkę z miodem i dodaj do niego pokruszone orzechy oraz pokrojony, wybrany przez siebie owoc. Na koniec dodaj do podgrzanych w rondelku płatków i gotowe!

Kalorie: 583kcal
Białka: 30,3g
Tłuszcze: 20,4g
Węglowodany: 78g (w tym 9,3g błonnik)

2. Koktajl wysoko-odżywczy

Składniki:

  • Świeże daktyle – 30g
  • Jeden banan
  • Świeży szpinak – 2 garści
  • Płatki owsiane / gryczane – 50 g
  • Masło orzechowe – 20g np. Trec Booster Peanut Butter 350g
  • Odżywka białkowa smak śmietankowy / waniliowy i pochodne – 30g np. Trec Whey 100 900g
  • Mleko naturalne najlepiej 1,5% – 150ml

Sposób przygotowania:

Nasz gęsty, odżywczy koktajl to naprawdę prosta sprawa. Naszykowane np. wieczorem produkty wystarczy razem porządnie zblendować i gotowe!

Kalorie: 549kcal
Białka: 30,7g
Tłuszcze: 14,3g
Węglowodany: 83g

3. Białkowe smoothie z płatkami owsianymi

Składniki:

Sposób przygotowania:

Wybrane owoce zblenduj przy pomocy blendera z awokado i odżywką białkową. Następnie przełóż do miski. Posyp musli i opcjonalnymi dodatkami (np. chia, kakao surowe czy pestki dyni ).

Kalorie: 469kcal
Białka: 24,2g
Tłuszcze: 12,5g
Węglowodany: 78,6g

Jak sami widzicie przy wcześniejszym naszykowaniu sobie produktów np. wieczorem, przyrządzenie szybkiego, ale pożywnego śniadania może nam zająć krótką chwilę.

Jeśli jesteś osobą, która dba o linię i ciężko ćwiczy, ale uwielbia jednocześnie słodkie przekąski np. naleśniki - koniecznie sprawdź naszą propozycję na ich białkowo-czekoladową wersję z masłem orzechowym!

Białkowe naleśniki czekoladowe z masłem orzechowym

Czwartek, 4 czerwca 2020

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Białkowe naleśniki czekoladowe z masłem orzechowym

Przedstawiamy znakomity przepis na białkowe naleśniki czekoladowe, które rozpieszczą Twoje podniebienie i zwiększą wartość odżywczą Twojej diety. Brakuje Ci pomysłu na pyszne śniadanie, a może szukasz inspiracji na posiłek potreningowy? Sprawdź najnowszy przepis!

Trening zaczyna się po 40-stce

Dzień 40 urodzin uznawany jest powszechnie za symboliczny moment w życiu. Ale czy to, że nie wypracowaliśmy imponującej sylwetki w wieku 20-30 lat oznacza, że teraz tym bardziej się to nie uda? Wręcz przeciwnie.

Witamina D - czy warto ją stosować?

Eksperci szacują, że zdecydowana większość Polaków ma jej niedobór, a okres jesienno-zimowy to czas, w którym powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na podaż cholekalcyferolu w naszej codziennej diecie. Czy warto dbać o odpowiedni poziom witaminy D? Sprawdźcie sami!

Omega 3-6-9 - właściwości i różnice

Kwasy tłuszczowe omega 3-6-9 należą do związków, które pełnią szereg istotnych funkcji w naszym organizmie. Często jednak zapominamy o tym, że tak jak ze wszystkim i one powinny być w równowadze. Dlatego też warto poznać więcej informacji na ich temat.

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!