Zostało: Black Friday❗ Rabat -20% Kod: BLACK20  

Jak szybko zrzucić oponkę na brzuchu?

Jak szybko zrzucić oponkę na brzuchu?

W estetycznej sylwetce brzuch odgrywa kluczową rolę z kilku powodów. Jest to część ciała, która dość mocno rzuca się w oczy i to właśnie na brzuchu najczęściej odkłada się tkanka tłuszczowa. W związku z tym estetyczny brzuch jest celem każdej osoby, która chce zmienić swoją sylwetkę. Jak zatem poprawić wygląd brzucha zrzucając nadmiar tkanki tłuszczowej?

Black Friday 2022 w bcaa.pl

Super promocje i rabaty na Black Friday 2022r w sklepie bcaa.pl. Okres zimowy zbliża się wielkimi krokami - przygotuj się na treningowe wyzwania lub upoluj prezent na święta!🎁

Jak szybko zrzucić brzuch?

Pytanie: "Jak zrzucić brzuch?" jest jednym z najczęściej zadawanych przez osoby początkujące. Musisz pamiętać, że nadmiar tkanki tłuszczowej gromadził się na Twoim ciele przez określony czas. W związku z tym musisz poświęcić czas niezbędny do tego by spalić tkankę tłuszczową i odsłonić mięśnie brzucha. Z reguły cały proces zajmie od kilku do kilkunastu tygodni.

W czasie, w którym chcesz zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej musisz skupić się na zwiększeniu aktywności fizycznej oraz diecie odchudzającej, czyli takiej, która zakłada deficyt kaloryczny. Włączenie obu czynników do codzienności sprawi, że uzyskasz płaski brzuch w dość krótkim czasie, a pod koniec odchudzania będziesz w stanie odsłonić mięśnie brzucha.

Sprawdź także: Spalanie tkanki tłuszczowej - jak zacząć szybkie spalanie tłuszczu z brzucha?

Najważniejsze zasady jak zrzucić oponkę z brzucha

Chcąc ustalić najważniejsze zasady pozwalające zrzucić brzuch, to musisz poznać mechanizm odkładania tkanki tłuszczowej. Głównym powodem gromadzenia tłuszczu w okolicach brzucha jest nadmiar kalorii oraz aktywność fizyczna na niskim poziomie. Również równowaga hormonalna ma bardzo duże znaczenie w kontekście nadmiar tłuszczu w okolicy brzucha. Ćwiczenia mięśni brzucha nie spalą tkanki tłuszczowej, natomiast są w stanie wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie brzucha

Trzymając się kilku zasad, które zostały wymienione poniżej będziesz w stanie uzyskać płaski brzuch w dość krótkim czasie. Najważniejsze jest trzymanie się planu i konsekwentna praca na treningu siłowym.

Zasada 1 -Deficyt kaloryczny

Zdrowa, niskokaloryczna dieta jest podstawą, gdy Twoim celem jest zrzucenie tkanki tłuszczowej. Pamiętaj, że niskoprzetworzona żywność daje dużo większe uczucie sytości w porównaniu do słodyczy czy fast foodów.

Dużą sytość dają również odżywki białkowe. Co więcej białko odpowiada też za budowanie mięśni oraz właściwą regenerację. Deficyt kaloryczny to konieczność jeśli chcesz zrzucić brzuch lub zmniejszyć wagę ciała.

Zasada 2 -Aktywność fizyczna

Teoretycznie możesz mieć płaski brzuch tylko dzięki diecie, ale aktywność fizyczna pozwoli wytworzyć lub pogłębić deficyt kaloryczny. Jest to pewnego rodzaju wsparcie procesu odchudzania.

Korzyści płynących z wysiłki fizycznego jest bardzo wiele, nie tylko możesz spalić znaczną ilość tkanki tłuszczowej, ale też poprawić przemianę materii, wyrzeźbić ciało lub po prostu poprawić parametry zdrowotne. Wybierz ulubioną formę aktywności fizycznej. Może to być trening siłowy, crossfit lub innego rodzaju zajęcia fitness. Możesz rotować aktywnością fizyczną w ciągu tygodnia.

Redin - reduktor tłuszczu Spalacz tłuszczu Redin - odchudzanie jest łatwiejsze niż myślisz!

Zasada 3 - Pij wodę

Każdy proces w naszym ciele odbywa się w towarzystwie wody. Niestety większość z nas nie pije tyle płynów ile wykazuje zapotrzebowanie organizmu. Brak wody ogranicza utratę tłuszczu i sprzyja odkładaniu wody w organizmie. Skutkuje to, że obwód brzucha nie maleje tak szybko jak mógłbyś zakładać. Nadmiar wody w organizmie wpływa na wygląd sylwetki i wyeksponowanie mięśni. Istnieje kilka zasad obliczenia zapotrzebowania na wodę. W zależności od podaży kalorii lub ilość mililitrów na kilogram masy ciała.

👉Ile wody pić dziennie? Odpowiednie nawodnienie organizmu

Zasada 4 - Zwiększ NEAT

NEAT to inaczej spontaniczna aktywność fizyczna, niezwiązana z treningiem. Niestety siedzący tryb życia nie sprzyja kształtowaniu sylwetki, więc jeśli chcesz pozbyć się nadmiaru tłuszczu z brzucha to musisz ruszać się więcej niż tylko na treningu:

  • wybierz rower zamiast samochodu,

  • idź schodami zamiast jazdy windą,

  • staraj się spacerować.

Sposobów na zwiększenie NEAT jest wiele. Nawet sprzątanie mieszkania jest w stanie podbić Twój NEAT w ciągu dnia. Nie ograniczaj się jedynie do aktywności na treningu, ale zwracaj uwagę też na ruch w ciągu dnia.

Zasada 5 - Trenuj intensywnie

Trening interwałowy i metody intensyfikacji treningu siłowego to dobry pomysł jeśli chcesz mieć płaski brzuch. Większe zmęczenie to też podwyższone ciśnienie krwi. W takich warunkach dużo łatwiej o spalanie kalorii. Pamiętaj, aby nie trenować w ten sposób przez dłuższy czas, ponieważ tego typu trening w znacznym stopniu obciąża organizm.

Warto wkomponować super serie oparte o ćwiczenia wielostawowe, ponieważ angażują one znaczną ilość mięśni. W ten sposób możesz wykonać ważny krok w drodze po szczupłą sylwetkę.

Od czego odkłada się tłuszcz na brzuchu?

Ryzyko otyłości to popularny problem obecnych czasów ze względu na szereg czynników, na które jest narażone nasze społeczeństwo. Nie tylko zbyt duża ilość kalorii, niezdrowe produkty lub brak ruchu odpowiada za nadmiar kilogramów w postaci oponki. Duże znaczenie mają też zaburzenia hormonalne.

Pewnie znasz osoby szczupłe, ale z odstającym brzuchem. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że takie osoby narażone są na dużą dawkę stresu. Wyrzut kortyzolu znacząco utrudnia osiągnięcie wymarzonej sylwetki. Może być to jeden z powodów, przez który nie cieszysz się wyrzeźbionym brzuchem.

Jeśli chcesz schudnąć, to nie możesz bagatelizować roli snu. Istnieją badania, że osoby, które nie śpią wystarczająco długo spożywają więcej kalorii w ciągu dnia, niż osoby, które regenerują się we właściwy sposób.

Odpowiedź na pytanie - "Jak zrzucić brzuch?" jest bardzo proste jeśli trafnie zdefiniowałeś błędy, które popełniasz. Nawet najlepsze ćwiczenia na brzuch nie wpłyną na spalenie niechcianej oponki, jeżeli zbagatelizujesz rolę diety i właściwej higieny życia.

Sprawdź także: Ćwiczenia na brzuch na siłowni - skuteczny trening brzucha


Artur Antoniewski

Wtorek, 15 listopada 2022

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Budowanie masy mięśniowej - jak szybko rosną mięśnie?

Budowanie masy mięśniowej - jak szybko rosną mięśnie?

Budowanie masy mięśniowej nie jest wcale tak trudnym procesem jak mogłoby się wydawać. Jak szybko rosną mięśnie? To sprawa indywidualna, ale poznaj nasze porady, dzięki którym z pewnością każdy przyspieszy osiągnięcie swojego celu.

Ćwiczenia na brzuch na siłowni - skuteczny trening brzucha

Ćwiczenia na brzuch na siłowni - skuteczny trening brzucha

Jakie ćwiczenia na brzuch na siłowni są najlepsze? Sprawdź naszą rozpiskę i zobacz jak powinien wyglądać skuteczny trening brzucha.

Jak zbudować mięśnie skośne brzucha?

Jak zbudować mięśnie skośne brzucha?

Wyrzeźbiony brzuch z widocznym zarysem mięśni to marzenie trenujących wielu kobiet, jak i mężczyzn. W dzisiejszym artykule podpowiadamy jak zbudować mięśnie skośne brzucha. Serdecznie zapraszamy!

Trening zaczyna się po 40-stce

Trening zaczyna się po 40-stce

Dzień 40 urodzin uznawany jest powszechnie za symboliczny moment w życiu. Ale czy to, że nie wypracowaliśmy imponującej sylwetki w wieku 20-30 lat oznacza, że teraz tym bardziej się to nie uda? Wręcz przeciwnie.

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!