📦 Rabat na odżywki ❗ -15%    Kod: ZAMAWIAM15  

Jak zmniejszyć aptetyt? Poznaj 5 skutecznych sposobów na hamowanie apetytu

Jak zmniejszyć aptetyt? Poznaj 5 skutecznych sposobów na hamowanie apetytu

Notorycznie sięgasz po przekąski pomiędzy posiłkami? Apetyt ciągle się nasila i nie potrafisz sobie z nim poradzić? Niestety, wpadłeś zapewne w samo napędzające się koło. Jednak spokojnie – jest dla Ciebie ratunek. Najważniejszą kwestią będzie ponowna weryfikacja założeń prowadzonej diety, bowiem jest pewnie zbyt drakońska, skoro wywołuje takie, a nie inne efekty.

Bardzo łatwo przez nieodpowiednie odżywianie wywołać efekt „jo-jo”. Zapraszam do lektury tego opracowania, w którym znajdziesz 5 skutecznych sposobów na ograniczenie „wilczego głodu” i to z korzyścią zarówno dla Twojej wagi, jak i ogólnego samopoczucia.

1. Najlepsze suplementy pomogą hamować apetyt

Jednym z najważniejszych dodatków do diety jest chrom, którego wpływ na przemiany węglowodanów jest znaczny. Pomaga w unormowaniu poziomu cukru we krwi, którego nagłe skoki i spadki są przyczyną pojawiania się nieokiełznanej chęci sięgnięcia po słodycze i innego typu przekąski. Wszystko to ma realne przełożenie na poprawę nastroju i samopoczucia.

Chrom oraz inne składniki, które pomagają unormować apetyt oraz uchronić się przed szybkim efektem jojo jest najnowszy spalacz tłuszczu Redin. Jeśli szukasz produktu kompleksowego, który zadba o Ciebie na każdym etapie redukcji - lepiej nie mogłeś trafić.

A co najważniejsze, do zakupu Redin otrzymujesz 50-dniową opiekę dietetyka w pakiecie!

Poznaj także TOP6 najlepszych suplementów na odchudzanie 2021

2. Jedz powoli i odpowiedz na pytanie: ile wody powinieneś pić?

Odpowiednie nawodnienie jest niezbędne w każdej sytuacji, niezależnie czy się odchudzasz, czy pracujesz nad masą mięśniową. Można dołożyć zieloną herbatę, której polifenole w naturalny sposób wspomagają proces odchudzania się. Natomiast szklanka naparu na około 20-30 minut przed posiłkiem sprawi, że poczujesz się znacznie bardziej syty.

Ponadto, zwiększona podaż wody w ciągu dnia pomaga w oszukaniu organizmu i przynajmniej pośrednim ograniczeniu poczucia głodu czy może bardziej apetytu.

Pęd życia codziennego sprawia, że podobnie szybko spożywane są posiłki. Jest to oczywisty błąd z punktu widzenia prawidłowego żywienia oraz dietetyki. Moment spożywania, np. śniadania powinien być w pewien sposób celebrowany, a każdy jego kęs przeżuwany dokładnie i z pietyzmem.

Paradoksalnie układ nerwowy działa wyjątkowo wybiórczo, bowiem jeżeli uderzysz się w palca to ból poczujesz natychmiast, ale poczucie zapełnienia/nasycenia odczujesz dopiero po około 30 minutach. Rociągnięcie posiłku w czasie pozwoli zatem zmniejszyć apetyt i zapanować nad niepotrzebnym zaspakajaniem niejako wyimaginowanego głodu.

3. Niebieskie talerze na odchudzanie?

Nie, to nie dowcip na rozluźnienie atmosfery. Faktycznie istnieją realne przesłanki za sięgnięciem po niebieski talerz. Jest to barwa, która sprawi, że poczujesz się znacznie szybciej syty.

Ponadto, przypisuje się mu skuteczność w tłumieniu podwyższonego apetytu. Nic nie stracisz, nic nie ryzykujesz – sprawdź na sobie i przekonaj się, czym jest potęga kolorów!

4. Błonnik na redukcję

Dieta większości ludzi jest uboga w błonnik, co nie jest zwykle odczuwalne w bardziej dosadny sposób. Jednak w skrajnym przypadku jego ciągły niedobór może być powodem rozregulowania układu pokarmowego i w dalszej konsekwencji także skutkuje problemami trawiennymi.

Należy podkreślić, że błonnik nie jest trawiony przez organizm ludzki, co oznacza brak jego wpływu na podniesienie kaloryczności posiłku. Jednocześnie charakteryzuje się ciekawą właściwością, bowiem pęczniejąc sprzyja utrzymaniu poczucia sytości.

Jest zatem doskonałym dopełnieniem diety redukcyjnej. Warto zadbać o jego odpowiednią ilość także o zakończeniu odchudzania, jako o element zdrowej i odpowiednio zbilansowanej diety. Dzienna porcja błonnika powinna wahać się między 25, a 40 gramami.

5. Jakie rodzaje przypraw na odchudzanie?

Wiele przypraw wpływa na regenerację oraz jest źródłem substancji aktywnych o realnym wpływie na ograniczenie poczucia ciągłego głodu. Powszechnie wiadomo, że istnieje zależność między intensywnością smaku potrawy, a jego korelacją z poczuciem sytości na dłuższy okres czasu.

Najlepszym wyborem będzie wprowadzenie do diety kminku, kardamonu, imbiru, pieprzu cayenne, kurkumy, a nawet cynamonu. Przyprawy, a konkretnie zawarte w nich substancje wykazują również pozytywny wpływ na szybkość przemiany materii.

Jak zmniejszyć apetyt?

Proces odchudzania się nie jest szybki, ani też prosty. Dodatkowo bywa komplikowany przez wzmożony apetyt, który ze swojej natury doprowadza zwykle do sięgnięcia po zbędne przekąski oraz słodycze. Niestety, ale należy z nim walczyć – trenuj swoją silną wolę.

Pomogą Ci w tym opisane w tym artykule sposoby na jego obniżenie, co z pewnością przełoży się na poprawę komfortu życia w trakcie redukcji tkanki tłuszczowej. Możesz także sięgnąć po suplementy diety, które z pewnością nie zaszkodzą, a mogą w znacznym stopniu ograniczyć wszelki dyskomfort wynikający z ograniczenia kaloryczności prowadzonej diety.


Paweł Zieliński

Środa, 22 lipca 2020

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Gurmar na odchudzanie - opinie, efekty, skutki uboczne

Gurmar na odchudzanie - opinie, efekty, skutki uboczne

Gurmar ostatnio coraz częściej wykorzystywany jest w formie suplementów diety. Jak działa i czy faktycznie wspomaga odchudzanie? Sprawdź

Ranking bezpiecznych spalaczy 2020

Ranking bezpiecznych spalaczy 2020

Spalacze to jedna z podstawowych kategorii suplementów, po które najchętniej sięgamy w okresie redukcji tkanki tłuszczowej. Podkręcają metabolizm, hamują apetyt, usuwają wodę podskórną. Sprawdź nasz najnowszy ranking bezpiecznych spalaczy.

Skuteczny trening nóg - o czym pamiętać wykonując ćwiczenia na nogi?

Skuteczny trening nóg - o czym pamiętać wykonując ćwiczenia na nogi?

Podczas budowania masy mięśniowej często wykonujemy ćwiczenia na biceps zapominając o treningu nóg. Warto jednak imponować proporcjonalną sylwetką, a bez treningu dolnych partii będzie to trudne do uzyskania. Poznaj zatem kilka ćwiczeń na nogi.

Co jeść na redukcji?

Co jeść na redukcji?

W okresie redukcji tkanki tłuszczowej bardzo duże znaczenie ma dobrze zbilansowana dieta, oparta na odpowiednich składnikach, która jest właściwie dostosowana do potrzeb naszego organizmu. Na co zatem warto zwrócić uwagę? Odpowiedzi szukaj w artykule.

Napisz pierwszy komentarz!

  • Wygraj bon BCAA.pl o wartości 100 zł!

    Co miesiąc losowanie kolejnej nagrody. Zapoznaj się z warunkami!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz mieć własny awatar (obrazek) i pseudonim?
Utwórz konto i profil na forum BCAA.pl!