Gainer na przytycie – ile białka powinien mieć w składzie?

Gainer na przytycie – ile białka powinien mieć w składzie?

Jednym z głównych kryteriów wyboru bez wątpienia jest to ile białka ma dany gainer i jaka proporcja protein do węglowodanów jest w danym produkcie. Sprawdź ile białka powinien mieć w składzie gainer na przytycie.

Ile białka powinien mieć gainer?

Najczęściej występującą zawartością w gainerach jest:

  • 15-25% białka
  • 55-80% węglowodany
  • 0-10% tłuszcze

Nie ma wątpliwości, że ''najcenniejszym'' składnikiem odżywki na masę typu gainer jest białko. Szczególnie gdy źródłem protein jest koncentrat białka serwatki, czym pochwalić mogą się sprawdzeni producenci w swoich odżywkach najwyższej jakości.

Każdy gram białka jest na wagę złota, a nam powinno zależeć by było go możliwie jak najwięcej. Dlaczego?

Pozyskanie węglowodanów z diety jest czymś stosunkowo prostym i tanim: ryż, pieczywo, owoce, a dla ''niejadków'' nawet sok lub sorbet owocowy czy choćby... żelki po treningu.

Dostarczenie białka już takie proste nie jest, a wielu z nas doskonale wie jak trudno bywa czasem przeżuwać kolejną porcję mięsa tego samego dnia.

Dowiedz się więcej: Gainer czy białko – co wybrać by osiągnąć cel?

Czy stosując gainer można przytyć?

Stosując odżywki na masę nie tyko można, ale nawet trzeba przybrać kilogramów! Niestety, pojawiają się tacy, którym nawet inwestycja w kreatynę, białko czy gainer na przytycie niewiele pomaga.

Problem wtedy z całą pewnością leży po stronie diety, treningu bądź regeneracji – lub wszystkich trzech czynników. Odżywki na przytycie z całą pewnością działają, jednak jak każdy suplement stanowić mogą jedynie uzupełnienie diety.

Cały sukces w postaci rozbudowy masy mięśniowej zależny jest od tego ile białka, węglowodanów oraz tłuszczów przyswoimy każdego dnia.

Warto wiedzieć: 5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o gainerach

Jaki gainer na masę jest najlepszy?

Najlepiej oceniane obecnie odżywki na przytycie to:

Sport Definition Mass Definition Zwiększający masę Sport Definition Mass Definition

  • znacznie wyższa zawartość białka niż w przypadku innych gainerów – aż 30g w stugramowej porcji!
  • mieszanka kilku rodzajów węglowodanów o różnym stopniu uwalniania
  • najlepszy wybór dla osób z tendencjami do zatłuszczania się podczas budowy masy mięśniowej

Formotiva Muscle Mass Maker Gainer na masę Formotiva Muscle Mass Maker

  • zapewnia wysoki poziom energii i siły podczas treningu
  • nie zawiera kwasów tłuszczowych, więc idealnie sprawdzi się podczas stosowania okołotreningowego
  • świetny stosunek ceny do jakości
  • wysoka zawartość i bardzo dobre proporcje aminokwasów rozgałęzionych BCAA

Trec Mass XXL Odżywka na masę Trec Nutrition Mass XXL

  • gwarantuje wysokie przyrosty masy mięśniowej
  • gainer na przytycie dla osób ze szczególnymi problemami z przybieraniem na wadze
  • dodatek cennych witamin z grupy B, a także E i C

6Pak Nutrition Gain Pak Wsparcie w budowie masy 6pak Nutrition Gain Pak

  • przyspiesza regenerację i pozwala na stuprocentowe wykorzystywanie tak zwanego okna anabolicznego
  • ze względu na błyskawiczne wchłanianie idealny po treningu
  • w swoim składzie zawiera witaminy z grupy B oraz minerały jak magnez, potas i sód
  • świetny smak

Sprawdź także: Ranking najlepszych gainerów na masę mięśniową

Jak zrobić masę? Stosuj te kilka wskazówek!

  • skup się na dodatnim bilansie kalorycznym
  • zadbaj o to ile białka, węglowodanów i tłuszczów dostarczasz każdego dnia
  • postaw na ciężki trening z podstawowymi ćwiczeniami na wolnych ciężarach
  • rób postępy siłowe
  • pamiętaj o regeneracji
  • konsekwentnie trzymaj się planu treningowego, diety i suplementacji

🛒Gainery na wzrost masy mięśniowej kupisz w sklepie bcaa.pl


Michał Kusyk

Piątek, 15 października 2021

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Którą odżywkę wybrać, aby przytyć?

Którą odżywkę wybrać, aby przytyć?

Kluczem do budowania masy jest odpowiednio zbilansowana dieta. Osoby, które z trudem przybierają na wadze, a chcą rosnąć powinny zwiększać ilość przyjmowanych składników odżywczych dziennie. Ilość kalorii powinna...

5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o gainerach

5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o gainerach

Jeśli jesteś zdeterminowany, aby przybrać na wadze i zbudować górę mięśni? Może warto spróbować gainera? Zanim jednak sięgniesz po taką odżywkę, jest kilka ważnych rzeczy na ich temat, które powinieneś wiedzieć, aby uzyskać jak...

Kiedy stosować witaminy - przed czy po posiłku?

Kiedy stosować witaminy - przed czy po posiłku?

Rano, w południe czy wieczorem – to nie jedyne kryterium, pod kątem którego należy przyjmować witaminy. Sprawdź jeszcze konkretniej kiedy stosować witaminy - mianowicie przed czy po posiłku?

Upadek mięśniowy - co to jest i czy warto do niego trenować?

Upadek mięśniowy - co to jest i czy warto do niego trenować?

Upadek mięśniowy to sytuacja, w której nie jesteśmy w stanie wykonać ani jednego powtórzenia więcej w serii z danym ciężarem. Czy ma on jakieś wady i warto do niego trenować? Sprawdziliśmy to!

Komentarze

  (możesz wygrać bon 100 zł!)

Żeby wybrać, który jest najlepszy trzeb kupić każdy worek :D jedno jest pewne, po takim zestawie łapa urośnie. Dobrze też, że dajecie rabaty.