Miesiąc prezentów 🎁 Rabat -15% ❗    Kod: PREZENT15 

Gainer na przytycie – ile białka powinien mieć w składzie?

Gainer na przytycie – ile białka powinien mieć w składzie?

Jednym z głównych kryteriów wyboru bez wątpienia jest to ile białka ma dany gainer i jaka proporcja protein do węglowodanów jest w danym produkcie. Sprawdź ile białka powinien mieć w składzie gainer na przytycie.

Ile białka powinien mieć gainer?

Najczęściej występującą zawartością w gainerach jest:

  • 15-25% białka
  • 55-80% węglowodany
  • 0-10% tłuszcze

Nie ma wątpliwości, że ''najcenniejszym'' składnikiem odżywki na masę typu gainer jest białko. Szczególnie gdy źródłem protein jest koncentrat białka serwatki, czym pochwalić mogą się sprawdzeni producenci w swoich odżywkach najwyższej jakości.

Każdy gram białka jest na wagę złota, a nam powinno zależeć by było go możliwie jak najwięcej. Dlaczego?

Pozyskanie węglowodanów z diety jest czymś stosunkowo prostym i tanim: ryż, pieczywo, owoce, a dla ''niejadków'' nawet sok lub sorbet owocowy czy choćby... żelki po treningu.

Dostarczenie białka już takie proste nie jest, a wielu z nas doskonale wie jak trudno bywa czasem przeżuwać kolejną porcję mięsa tego samego dnia.

Dowiedz się więcej: Gainer czy białko – co wybrać by osiągnąć cel?

Czy stosując gainer można przytyć?

Stosując odżywki na masę nie tyko można, ale nawet trzeba przybrać kilogramów! Niestety, pojawiają się tacy, którym nawet inwestycja w kreatynę, białko czy gainer na przytycie niewiele pomaga.

Problem wtedy z całą pewnością leży po stronie diety, treningu bądź regeneracji – lub wszystkich trzech czynników. Odżywki na przytycie z całą pewnością działają, jednak jak każdy suplement stanowić mogą jedynie uzupełnienie diety.

Cały sukces w postaci rozbudowy masy mięśniowej zależny jest od tego ile białka, węglowodanów oraz tłuszczów przyswoimy każdego dnia.

Warto wiedzieć: 5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o gainerach

Jaki gainer na masę jest najlepszy?

Najlepiej oceniane obecnie odżywki na przytycie to:

Sport Definition Mass Definition Zwiększający masę Sport Definition Mass Definition

  • znacznie wyższa zawartość białka niż w przypadku innych gainerów – aż 30g w stugramowej porcji!
  • mieszanka kilku rodzajów węglowodanów o różnym stopniu uwalniania
  • najlepszy wybór dla osób z tendencjami do zatłuszczania się podczas budowy masy mięśniowej

Formotiva Muscle Mass Maker Gainer na masę Formotiva Muscle Mass Maker

  • zapewnia wysoki poziom energii i siły podczas treningu
  • nie zawiera kwasów tłuszczowych, więc idealnie sprawdzi się podczas stosowania okołotreningowego
  • świetny stosunek ceny do jakości
  • wysoka zawartość i bardzo dobre proporcje aminokwasów rozgałęzionych BCAA

Trec Mass XXL Odżywka na masę Trec Nutrition Mass XXL

  • gwarantuje wysokie przyrosty masy mięśniowej
  • gainer na przytycie dla osób ze szczególnymi problemami z przybieraniem na wadze
  • dodatek cennych witamin z grupy B, a także E i C

6Pak Nutrition Gain Pak Wsparcie w budowie masy 6pak Nutrition Gain Pak

  • przyspiesza regenerację i pozwala na stuprocentowe wykorzystywanie tak zwanego okna anabolicznego
  • ze względu na błyskawiczne wchłanianie idealny po treningu
  • w swoim składzie zawiera witaminy z grupy B oraz minerały jak magnez, potas i sód
  • świetny smak

Sprawdź także: Ranking najlepszych gainerów na masę mięśniową

Jak zrobić masę? Stosuj te kilka wskazówek!

  • skup się na dodatnim bilansie kalorycznym
  • zadbaj o to ile białka, węglowodanów i tłuszczów dostarczasz każdego dnia
  • postaw na ciężki trening z podstawowymi ćwiczeniami na wolnych ciężarach
  • rób postępy siłowe
  • pamiętaj o regeneracji
  • konsekwentnie trzymaj się planu treningowego, diety i suplementacji

🛒Gainery na wzrost masy mięśniowej kupisz w sklepie bcaa.pl


Michał Kusyk

Piątek, 15 października 2021

Artykuł nie był jeszcze oceniany.

Zaloguj się, aby ocenić.

Mogą Cię zainteresować

Kiedy stosować witaminy - przed czy po posiłku?

Kiedy stosować witaminy - przed czy po posiłku?

Rano, w południe czy wieczorem – to nie jedyne kryterium, pod kątem którego należy przyjmować witaminy. Sprawdź jeszcze konkretniej kiedy stosować witaminy - mianowicie przed czy po posiłku?

5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o gainerach

5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o gainerach

Jeśli jesteś zdeterminowany, aby przybrać na wadze i zbudować górę mięśni? Może warto spróbować gainera? Zanim jednak sięgniesz po taką odżywkę, jest kilka ważnych rzeczy na ich temat, które powinieneś wiedzieć, aby uzyskać jak...

Mięśnie piersiowe - ćwiczenia rozciągające klatkę piersiową

Mięśnie piersiowe - ćwiczenia rozciągające klatkę piersiową

Ćwiczenia rozciągające mięśnie klatki piersiowej są obowiązkowym elementem każdego treningu. Jak właściwie je wykonywać? Poznaj najlepsze ćwiczenia rozciągające klatkę piersiową i dowiedz się jak je zrobić.

Upadek mięśniowy - co to jest i czy warto do niego trenować?

Upadek mięśniowy - co to jest i czy warto do niego trenować?

Upadek mięśniowy to sytuacja, w której nie jesteśmy w stanie wykonać ani jednego powtórzenia więcej w serii z danym ciężarem. Czy ma on jakieś wady i warto do niego trenować? Sprawdziliśmy to!

Komentarze

  (możesz wygrać bon 100 zł!)

Żeby wybrać, który jest najlepszy trzeb kupić każdy worek :D jedno jest pewne, po takim zestawie łapa urośnie. Dobrze też, że dajecie rabaty.