⚽ DOPINGuj naszych! ⚽ -15%    Kod: DOPING15  

Nowe opinie o odżywkach i suplementach sportowych

Dobrze wykonany - wysoka jakość. Polecam!

Neutralny smak, dobra rozpuszczalność - warte uwagi mono. Polecam!

Dobrze wykonany shaker - dzięki małym rozmiarom ideanlnie sprawdza się do przedtreningówki. Polecam!

Polecam dobry suplement oraz super szybka wysyłka.

Szczerze polecam :)

Stosuje fajnie pobudza przed treningiem, a serce się nie trzepie 😃

Rozpuszczalność jest dobra, jak na taki przedział cenowy. Smak bananowy super.

Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie smak pomarańczy.
Mogę śmiało polecić.

SMAK KOKOS jest sztos, najelepszy jaki w zyciu próbowałem. Rozpuszczalność 5+, masa idzie, polecam.

Problem z przełykaniem tabsów rozwiązany. TCM w kapsułkach. Polecam.

Działa, tak jak ma działać, czyli zgodnie z przeznaczeniem. Smakowo, jak w opisie. Polecam firmę i jej produkty. Nie jest to mój pierwszy zakup w BCAA i jak dotąd wszystko ok.

Jedne z najlepszych odżywek białkowych. Świetnie się rozpuszcza, a przede wszystkim pyszny smak. Serdecznie polecam do każdego zamówienia otrzymuje super gratisy:) Dzięki Bcaa. pl.

Jest to kolejny raz, gdy zdecydowałem się na ten produkt. Jablczan CM3 to idealne wsparcie mojego treningu siłowego i wytrzymałości siłowej w harmonogramie. Zauważalna poprawa wyników w relatywnie krótkim czasie dająca możliwość wejścia na wyższe obroty. Smak wysokiej jakości (intensywny) jak na taką ilość proszku w wodzie (wybrałem ananas, ale to kwestia indywidualna), naprawdę bomba... Jak ktoś oczekuje rezultatów i skuteczności suplementu uważam ze to najlepszy produkt dający widoczny efekt (w wynikach i wizualnie) na rynku w tym przedziale cenowym.

Super produkt. Ze stosowanych innych BCAA, ten Zero BioTechu robi robotę. Zauważalna poprawa w kwestii regeneracji i samopoczucia potreningowego. Rozpuszczalność bardzo dobra, smak również choć to indywidualna kwestia. Szczerze polecam.

Dobry produkt!
Średnio rozpuszcza się w wodzie bez shakera.

Działa, ale ma masakrycznie obrzydliwy zapach.

Działa poprawnie
w smaku chemiczna.

Z suplementów od SCITEC’a korzystam regularnie 4 lata. Rozpuszczalność - 3 ruchy shakerem i zero grudek. W wielu miejscach kupowałem suplementy, a do BCAA wracam po przerwie. Szybkość i prostota realizacji zamówienia spowodowały, ze nie będę korzystał z innych dystrybutorów :)

Fajny smak, fajne efekty, dobra rozpuszczalność. Polecam.

Fajny smak, fajne efekty, dobra rozpuszczalność. Polecam.