Poradnik Sportowca

4-dniowy trening na redukcję
20.04.18  

4-dniowy trening na redukcję

Redukcja tkanki tłuszczowej jest celem znacznej części osób ćwiczących na siłowniach. Jest to niewątpliwie okres, który wymaga dużo wytrwałości i samozaparcia, zarówno jeśli chodzi o odżywianie, jak i o treningi. Poniżej przedstawimy przykładowy 4-dniowy...

Cała prawda o żółtkach jaj
13.04.18

Cała prawda o żółtkach jaj

Żółtka jaj to składnik, który niestety często zostaje pomijany w codziennej diecie. Od lat powtarzano jak mantrę informacje o ich negatywnym wpływie na nasz stan zdrowia. Czy jednak to jest prawda? Medycyna w końcu poszła bardzo do przodu. Sprawdźmy!

3-dniowy trening na masę
06.04.18

3-dniowy trening na masę

Jak właściwie ułożyć 3-dniowy trening na masę? Jakie rzeczy wziąć pod uwagę, czym się sugerować, o czym koniecznie pamiętać? Odpowiedzi na te wszystkie pytania, a także przykładowy plan treningowy znajdziecie w artykule. Zachęcamy do lektury!

GABA, czyli top suplement na regenerację
30.03.18

GABA, czyli top suplement na regenerację

Regeneracja to jeden z kluczowych elementów życia każdego człowieka, który jest niezbędny nie tylko do osiągania lepszych wyników sportowych, ale po prostu poprawy komfortu dnia codziennego. W ostatnim czasie kwas gamma-aminomasłowy (GABA) zyskuje coraz większą popularność. Dlaczego? Sprawdźcie!

Podstawy układania treningu - dobór i kolejność ćwiczeń
23.03.18

Podstawy układania treningu - dobór i kolejność ćwiczeń

Dziś prezentujemy ostatni już artykuł z serii podstaw układania treningu. Tym razem bierzemy na tapetę dobór i kolejność ćwiczeń. Jak odpowiednio je zaplanować, aby poprawić swoje osiągi? Przekonajcie się sami!

5 sposobów na przygotowanie kurczaka
16.03.18

5 sposobów na przygotowanie kurczaka

Kurczak to jedno z podstawowych źródeł białka, które zajmuje topowe miejsce w planie dietetycznym wielu osób, choć zdecydowanie dominuje w grupie sportowców dążących do rozbudowy mięśni. Sprawdźcie nasze propozycje i przełamcie monotonię!

Podstawy układania treningu - częstotliwość, długość i objętość treningowa
09.03.18

Podstawy układania treningu - częstotliwość, długość i objętość treningowa

Przyszedł czas na kolejny artykuł z serii podstaw układania treningu. Częstotliwość, długość i objętość treningu to kolejne cechy, które mają znaczący wpływ na osiągane rezultaty oraz podnoszenie własnych możliwości. Jak je dostosować? Koniecznie sprawdźcie!

Serwatka vs kazeina
02.03.18

Serwatka vs kazeina

Rodzajów odżywek białkowych jest bardzo wiele i naprawdę ciężko wybrać coś dla siebie. Rynek zdecydowanie zdominowały produkty oparte na serwatce, ale czy kazeina nie będzie jednak lepszym wyborem? Koniecznie sprawdźcie!

Podstawy układania treningu - tempo
23.02.18

Podstawy układania treningu - tempo

Przedstawiamy kolejny artykuł z serii podstaw układania treningu. Dzisiaj "bierzemy na tapetę" tempo wykonywanych ćwiczeń. Sprawdź jak je odpowiednio dostosować, tak aby uzyskać jeszcze lepsze wyniki sportowe i zmaksymalizować osiągane efekty.

10 rad jak szybko i sprawnie schudnąć
16.02.18  

10 rad jak szybko i sprawnie schudnąć

Chcesz utracić zbędne kilogramy, które pogarszają Twoje samopoczucie i wpędzają Cię w kompleksy? Przygotowaliśmy dla Was wskazówki idealnie sprawdzające się na drodze do redukcji zalegającego tłuszczu. Koniecznie je sprawdźcie!