Aminokwasy całodzienne proste

Stosowanie aminokwasów prostych (całodziennych) u osób regularnie ćwiczących znacząco przyspiesza przyrost suchej masy mięśni, siły i wytrzymałości. Dawkowane 2-3 razy dziennie przed posiłkami wzbogacają spożywane białko z normalnego pożywienia. Zalecane są zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów.

Sortowanie: Nazwa Cena

Rekomendowane artykuły

Gainer vs Carbo

Osoby, które mają spore problemy z nabieraniem masy bardzo często sięgają po odżywki, które pomagają im uzyskać wymarzone efekty. Na pewno spotkaliście się z określeniami "gainer" oraz "carbo". Czym one się jednak różnią? Dla kogo są przeznaczone? Sprawdźcie!

Trening dla leniwych i zapracowanych

Na naszej stronie propagujemy dbałość o dietę, aktywność fizyczną oraz prawidłową suplementację. Co jednak zrobić, kiedy ciągle brakuje Ci czasu na ćwiczenia? Jakie jest absolutne minimum, by żyć zdrowo i nie tyć?

Trening aerobowy czy interwałowy?

Od wielu lat trening aerobowy jest rekomendowany jako najskuteczniejsza metoda redukcji tkanki tłuszczowej. Dużo w tym prawdy, ale nie da się jednak ukryć że jest dość monotonny. W odpowiedzi na ten problem powstało wiele programów o wysokiej lub zmiennej...