RABAT -10% na ODŻYWKI BIAŁKOWE.      Kod:  WHEY10      Promocja ważna do 09.04.2020r.

Aminokwasy całodzienne proste

Stosowanie aminokwasów prostych (całodziennych) u osób regularnie ćwiczących znacząco przyspiesza przyrost suchej masy mięśni, siły i wytrzymałości. Dawkowane 2-3 razy dziennie przed posiłkami wzbogacają spożywane białko z normalnego pożywienia. Zalecane są zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów.

Sortowanie: Nazwa Cena

Rekomendowane artykuły

Jak zacząć na siłowni, czyli zbuduj formę

W dzisiejszych czasach opinię na temat nowo poznanych osób opieramy głównie o pierwsze wrażenie. Nie ma jednej doskonałej drogi do osiągnięcia wymarzonej sylwetki, ale warto zastanowić się nad kluczowymi czynnikami...

Systemy treningowe - Cluster training

Trening Cluster jest jedną z najbardziej efektywnych metod rozwoju siły, który swoją popularność zdobył w latach 70-tych. Z poniższego artykułu dowiesz się na czym polega ten system oraz jak stworzyć przykładową jednostkę treningową.

Jakie spalacze tłuszczu dla osób z nadciśnieniem?

Nadciśnienie tętnicze to często występująca przewlekła choroba układu krążenia polegająca na stałym lub okresowym podwyższeniu ciśnienia tętniczego krwi powyżej wartości prawidłowych, czyli 140/90 mmHg. W przypadku...

Dieta kulturysty - jak ustalić swoje zapotrzebowanie?

Kwestia odpowiedniego ustalenia swojego dziennego zapotrzebowania jest podstawą, od której zaczyna się komponowanie diety. Poniżej przygotowaliśmy dla Was kilka wskazówek ułatwiających obliczenia. Koniecznie sprawdźcie!