Aminokwasy całodzienne proste

Stosowanie aminokwasów prostych (całodziennych) u osób regularnie ćwiczących znacząco przyspiesza przyrost suchej masy mięśni, siły i wytrzymałości. Dawkowane 2-3 razy dziennie przed posiłkami wzbogacają spożywane białko z normalnego pożywienia. Zalecane są zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów.

Sortowanie: Nazwa Cena

Rekomendowane artykuły

Zakwaszenie organizmu - jak z nim walczyć?

Coraz częściej mówi się o zakwaszeniu organizmu, szczególnie wśród sportowców. W ostatnim czasie zwraca się na nie coraz większą uwagę, próbując jednocześnie wyjaśnić powody jego powstawania. W tym artykule nie będziemy jednak...

Co jest lepsze na odchudzanie - zielona kawa czy zielona herbata?

Przykuwamy dużą uwagę do wyglądu, dlatego dążymy do osiągnięcia idealnej sylwetki szukając jednocześnie sposobów pomagających jeszcze szybciej schudnąć. Zapewne słyszeliście o zielonej herbacie i zielonej kawie...

Wolne ciężary czy maszyny - cz. 2 - zaawansowani

Pierwsza część artykułu o wyborze między wolnymi ciężarami a maszynami w treningu siłowym była skierowana do tych, którzy stawiają pierwsze kroki na siłowni. Tym razem chcielibyśmy spojrzeć na ten temat z punktu widzenia osób bardziej zaawansowanych.